Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
- фирмено обучение;
- отлично възнаграждение;
- усмихнати колеги;
- опитни ръководители;
- банкиране по европейски стандарти.
Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:
валидна до: 06.02.2025
Средно/Висше образование
Добри компютърни умения (MS Office)
Владеене на английски език е предимство
Клиентоориентирано поведение
Отговорност, организираност и умения за работа в екип
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.02.2025
Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 13.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 22.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 22.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 21.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 05.02.2025
Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 05.02.2025
Висше икономическо образование
Опит в сегмент МСП и корпоративно банкиране
Опит в предлагането и продажбите на факторинг продукти е предимство
Много добри компютърни умения /MS Office – Word, Excel; Internet/
Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
Висока аналитичност и ориентираност към резултат
Проактивен, притежаващ умения за убеждаване и ефективна комуникация с потенциални клиенти на Банката
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 12.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.03.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 28.02.2025
Bachelor's/Master’s Degree – Information and/or Computer Technology
Professional experience – at least 3 year on a similar position
In-depth command of Oracle databases
Кnowledge of database schema maintenance and space management
Knowledge of structured query language
Basic command of LINUX / UN IX / Windows operating systems
Good computer command - skills for working with Ms Office products
Proficiency in English at work level - written and spoken
Team-work oriented
Analytical and proactive
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.02.2025
Висше образование – специалност в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление е предимство
Опит в продажба на финансови продукти и услуги и/или работа с клиенти
Ползване на английски език на добро работно ниво е предимство
Нагласа и отлични умения за активно и ефективно взаимодействие с клиенти
Умения за убеждаване и презентационни умения
Инициативност и проактивност
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 28.02.2025
Отговаря за мрежовата инфраструктура, което включва инсталиране, конфигуриране и оптимизация на нови и съществуващи рутери и комутатори
Следи основните параметри на функциониране на мрежовите устройства, извършва диагностика и разрешава възникнали проблеми
Поддържа документацията, касаеща мрежовата инфраструктура
Комуникира с външни вендори/интегратори/комуникационни доставчици във връзка с експлоатацията на мрежовата инфраструктура
Участва в проектни групи по внедряване на нови услуги и обновяване на комуникационната инфраструктура
Висше образование в областта на компютърните технологии
Опит на сходна позиция – минимум 2 години
Общи и принципни знания за работа на компютърните мрежи
Познаване на мрежов хардуер CISCO (рутери, комутатори)
Познаване на динамични рутинг протоколи (BGP, EIGRP, OSPF)
Добро познаване на CISCO IOS – синтаксис, команди
Работа с офис продукти на Майкрософт
Ползване на английски език на работно ниво
Умения за работа в екип
Гъвкавост, адаптивност и ресурс за работа под напрежение
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 06.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 28.02.2025
Bachelor’s/Master’s degree in Computer Science, Software Engineering, or a related field
5+ years of experience in software development, with at least 3 years in a leadership role
Strong proficiency in programming software technologies such as Java, Oracle PLSQL, Python or other scripting languages
Extensive experience with core banking systems or financial software development
Deep understanding of software architecture, design patterns, and best practices
Excellent problem-solving skills and a proactive approach to identifying and mitigating risks
Strong leadership, communication, and interpersonal skills
Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple priorities effectively
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 17.02.2025
Създаване на обяви за работа и анонсиране чрез вътрешни и външни комуникационни канали
Селекция по документи на кандидати за работа
Координиране и подпомагане на процеса по подбор – изготвяне на графици за срещи и комуникация и обратна връзка към кандидати за работа на всеки етап от подбора
Подпомагане на процеса по изготвяне и администриране на длъжностни характеристики
Подпомагане организирането и логистиката на обучения и събития, свързани с корпоративни програми
Подпомагане изготвянето на стандартизирани регулярни справки и вътрешни документи
Интерес и мотивация за професионално развитие в области, свързани с управление на хора, проекти и процеси
Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
Ползване на английски език на работно ниво писмено и говоримо се счита за предимство
Много добри компютърни умения - работа с Word, Excell, Оutlook
Добри комуникативни умения
Желание за усвояване на нови знания и умения и за развитие в корпоративна среда с изградени работни процеси и стандарти
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 18.02.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
За обща информация
Пишете ни на нашата поща или
попълнете форма за запитване
бул. "Цариградско шосе" 111П, София 1784
Може да отворите адреса в Google Maps