Fibank удължава срока за подаване на искания от клиенти за отсрочване на задължения

Кандидатстването за отсрочване се удължава до 23 март 2021 г., като задълженията могат да бъдат отсрочени до 31 декември 2021 г., за максимален период от 9 месеца

 

Уважаеми клиенти,

Във връзка с продължаващата епидемична обстановка в страната, предизвикана от разпространението на коронавируса COVID-19, и икономическите затруднения за българските граждани и бизнеса, Fibank (Първа инвестиционна банка) удължава срока за подаване на искания за отсрочване на задължения на клиентите и периода, за който могат да бъдат отсрочени. Новите срокове са валидни и за физически, и за юридически лица.

  • До 23 март 2021 г. клиентите ни могат да подават искания за отсрочване на задължения;
  • До 31 март 2021 г. се удължава срокът за одобрение на исканията от страна на банката;
  • Крайния срок за отсрочване на задължения на клиентите ни се удължава до 31 декември 2021 г., но не повече от 9 месеца;
  • Клиентите, които са подали искане за отсрочване на задълженията си преди 30 септември 2020 г., могат да ги отсрочат допълнително, като общият период на всички отсрочвания не надвишава 9 месеца.

За допълнително удобство и сигурност на клиентите – физически лица, Fibank осигурява възможността исканията да бъдат подадени изцяло дистанционно – през електронното банкиране „Моята Fibank”, без да се налага клиентите да напускат комфорта и сигурността на домовете си.

Редът и механизмите за отсрочване са подробно описани на www.fibank.bg

 

* Новата мярка е в съответствие с решение на БНБ от 11.12.2020 г. - на основание чл. 16, т. 20 от Закона за БНБ и чл. 79а, ал. 3 от Закона за кредитните институции - да утвърди искането на Асоциацията на банките в България за удължаване на сроковете в мораториума върху плащанията.