Кои сме ние - НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация
Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
Мениджър Финансиране и управление на проекти – малки и средни предприятия,
Дирекция Банкиране на малки и средни предприятия, гр. София
Ref.№ SME/1231FUP
Принос и ключови отговорности:
- Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит
- Aнализира и оценява финансовото състояние на клиента, обекта на кредитиране и обезпеченията, съгласно Вътрешните правила за кредитиране на Банката
- Поддържа взаимоотношения с клиентите във връзка със сключването на кредитни сделки, отпускане и управление на кредитните улеснения до пълното им погасяване
- Оформя документите по кредитните сделки и поддържа кредитните досиета до окончателното издължаване на кредитите
- Консултира клиентите по всички банкови продукти и услуги насочени към юридически лица (масово плащане, бизнес кредитна карта, електронно банкиране, банкови гаранции и акредитиви, застраховки на обезпечения, хеджиране и др.)
- Администрира отпуснатите кредити - целево използване на средствата, събиране на изискуеми погасителни вноски, такси, комисиони, отнасяне в просрочие, осчетоводяване на обезпечението, въвеждане в информационната система на настъпили промени и др.
За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:
- Висше икономическо образование – специалност в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление е предимство
- Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
- 2 години професионален опит на аналогична позиция
- Задълбочени познания в сферата на фирменото кредитиране
- Отлични компютърни умения – MS Office, Internet
- Висока аналитичност, ориентираност към резултат и потребност от постижения
- Клиенториентираност и умения за ефективна комуникация
Перспективи и възможности:
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
- Да получиш:
Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до
31.12.2025 г., на email:
jobs@fibank.bg Кандидатствай за позицията
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.