Кариери

станете част от нашето семейство

Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
  • фирмено обучение;
  • отлично възнаграждение;
  • усмихнати колеги;
  • опитни ръководители;
  • банкиране по европейски стандарти.

Свободни позиции

Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:

  • валидна до: 16.09.2025

    Специалист „Кредити на физически лица“

    Бургас
    Специалист „Кредити на физически лица“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА,  гр. Бургас

    Ref. No BN/Bs0916KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – физически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за физически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 16.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 14.09.2025

    Senior Business Analyst – Digital Products

    София
    Senior Business Analyst – Digital Products

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Senior Business Analyst – Digital Products at Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/0914SBADP

    Contribution and key responsibilities:

    • Analyze and prepare change request documents for implementation of new or improving existing features in mobile and web platforms for digital banking
    • Analyze, design and optimize digital banking products and services
    • Asist in the testing and validation of new features, ensuring they meet business and regulatory requirements
    • Define KPI-s and monitor the performance of the digital products
    • Collaborate with business stakeholders to gather requirements and translate them into epics and user stories in Jira
    • Track the progress of the new features and manage product backlog in Jira
    • Participate in workshops and daily/weekly meetings with external vendors
    • Communicate with the development teams – developers and designers
    • Provide recommendations for process automation and digital transformation strategies

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree in Finance, IT or related field
    • Minimum of 2 years of experience as a Business Analysis, preferably within the banking or financial sector
    • Strong understanding of digital banking trends, technologies and customer expectations.
    • Problem-solving skills and great attention to details
    • Creative and analytical approach
    • Good knowledge of methodologies for project management and business analysis
    • Experience working in an Agile environment and as a part of a product development team
    • Experience with IT systems and technologies in the financial field (Oracle Flexcube)
    • Experience with Atlassian Jira incl. writing epics and user stories, etc.
    • Communication, collaboration and teamwork
    • Proficiency in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 14.09.2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.09.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Ямбол
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. ЯМБОЛ

    Реф. BN/Q0922FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като работата е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 22.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 18.09.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Слънчев бряг
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. Слънчев бряг

    Реф. BN/sLUB0918FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 18.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.09.2025

    QA specialist

    София
    QA specialist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: QA Specialist at Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/0922QA

    Contribution and key responsibilities:

    • Analyze the project documentation and product requirements
    • Perform feature acceptance, regression, and UI testing
    • Create test documentation and keep it up to date
    • Communication with the development team – POs/BAs, developers, and designers on a daily basis
    • Collaborate with both R&D and Product teams to find the best technical solution
    • Describe in details the detected issues in JIRA
    • Perform tests to verify resolved bugs

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree
    • Creative and analytical approach
    • Communication, collaboration and teamwork
    • Knowledge of the test strategies and processes
    • Problem-solving skills and great attention to detail
    • Understanding of client-server based architectures
    • Experience in bug descriptions and creating test cases
    • Experience in web & mobile testing
    • Experience with Jira is an advantage
    • Experience in banking аrea is an advantage
    • Good command in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 22 September 2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.09.2025

    Back-end Development Team Lead

    София
    Back-end Development Team Lead

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Back-end Development Team Lead at Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/Head0922BD

    Contribution and key responsibilities:

    • Manage the back-end web application development process
    • Manage the discussions for new projects related to the developments
    • Act as a role model and a mentor to back-end developers
    • Supervise and keep track of normal functioning of the applications developed by the team
    • Supervise the support, improvement and implementation processes of the existing application software
    • Perform code reviews and guide the team members
    • Be accountable for the oversight and facilitation and delivery of software projects
    • Identify and execute on the best combination of user research for enhancement projects
    • Clearly articulate and defend development decisions in front of teams, utilizing support data as much as possible
    • Work inventively around constraints and proactively navigate ambiguous situations and systems complexity
    • Work primarily in TypeScript (React), Java, Go, SQL

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree – Computer Science, Information Systems or similar major

    • 3 years of related experience in enterprise-grade web systems

    • 1 year of related experience in managing and mentoring full-stack developers is considered an advantage

    • Strong back-end development skills (technologies/libraries preferred: ReactJS, Java, Go, SQL)

    • Experience in back-end/third-party integrations (SOAP/REST)

    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 22 September 2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.09.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Бургас
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. Бургас

    Реф. BN/b0924FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 24.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.09.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Приморско
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. Приморско

    Реф. BN/PRIM0924FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 24.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.09.2025

    Валутен касиер

    Слънчев бряг
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер, гр. Слънчев бряг

    Реф. №: BN/SLUB0924Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 24.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 18.09.2025

    Специалист „Кредити на физически лица“

    Пазарджик
    Специалист „Кредити на физически лица“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА , гр. Пазарджик

    Ref. No BN/PZ0918KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – физически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за физически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 18.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 09.10.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    София
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИГР. СОФИЯ

    Ref. No BN/SF1009FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 09.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 09.10.2025

    Валутен касиер

    София
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ВАЛУТЕН КАСИЕР,

    ГР. СОФИЯ

    Реф. №: BN/SF1009Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 09.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.10.2025

    Риск мениджър преструктуриране

    София
    Риск мениджър преструктуриране

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Риск Мениджър Преструктуриране, Дирекция Интензивно управление на кредити

    Ref.No IUK/1008RM

    Принос и ключови отговорности:

    • Преструктуриране и управление на кредитни експозиции на юридически лица (корпоративни и МСП клиенти), по които има отчетен повишен кредитен риск
    • Разработване на цялостни предложения, съдържащи ефективни мерки за управление и намаляване на риска по експозициите
    • Анализ на финансовото състояние и бизнес процесите на клиентите
    • Структуриране на предложения за преструктуриране
    • Текущо следене на финансовото състояние на клиентите и изготвяне на регулярни финансови анализи
    • Регулярен мониторинг на дейността, финансовите отчети, обезпеченията и дейността на клиентите
    • Управление на взаимоотношенията с клиентите и извършване на регулярни срещи с клиентите и посещения на мястото на извършване на тяхната дейност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - образователна степен Бакалавър/Магистър, специалност с икономически профил
    • Познания в изготвянето на финансов анализ
    • Мотивация за работа, ориентирана към постигане на резултати
    • Добри комуникативни умения за ефективна резултатна комуникация и водене на преговори с клиенти
    • Умения за работа в екип
    • Умения за приоритизиране

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.10.2025

    Технически секретар

    София
    Технически секретар

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР

    Реф. № OKKO/1008TS-8

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря на телефонни запитвания от клиенти на Банката и насочва телефонните обаждания и съобщения към отговорните служители
    • Съдейства при организацията на посещения на клиенти и партньори със служители на Банката
    • Организира работни срещи и други работни ангажименти на служители в Банката
    • Организира поддържането и подреждането на офиса и помещенията за срещи в съответствие с изискванията

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Добри комуникативни умения и желание за работа в екип
    • Позитивност, организираност и инициативност
    • Ползване на английски език на работно ниво се счита за предимство
    • Подходяща за студенти, хора с малко или без опит
    • Желание за развитие и потенциал за обучение в корпоративна среда с утвърдени стандарти и високо ниво на професионализъм

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.10.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Плевен
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. ПЛЕВЕН

    Реф. BN/Ple1008FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.10.2025

    СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА

    Плевен
    СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, ГР. ПЛЕВЕН

    Ref.No BN/PLE1008KYL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – юридически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за юридически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и професионален опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.10.2025

    Senior Backend Developer

    София
    Senior Backend Developer

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Senior Backend Developer

    Ref.: DB/St1008BD

    Contribution and key responsibilities:

    • Application Development: Design, code, and maintain high-quality backend applications primarily using Java
    • Database Development: Develop, optimize, and manage PL/SQL code in Oracle databases to ensure efficient and reliable data operations
    • API Integration: Design and implement APIs for integration with other internal systems, third-party services, and external financial service providers
    • Code Review & Quality Assurance: Conduct code reviews, ensuring best practices and high-quality code
    • Performance Optimization: Profile and optimize backend services and database operations for performance and scalability
    • Technical Collaboration: Work with cross-functional teams to define and design the scope of new features and enhancements
    • Problem Solving: Debug issues in applications and databases, ensuring system stability and efficiency
    • CI/CD: Engage in basic management and setup of CI/CD pipelines. Although not a primary focus, an understanding and ability to work in these areas is required.

    For efficiency and effective role performance:

    • Advanced degree in the field of Mathematics, Computer Science, Information Systems, Engineering, Architecture or related field is considered a plus
    • Minimum of 4 years of professional experience in back-end development
    • Proficiency in Java and PL/SQL
    • Excellent troubleshooting and problem-solving skills
    • Excellent communication skills, both verbal and written
    • Ability to work both independently and as part of a collaborative team
    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 08.10.2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.10.2025

    Анализатор операционен риск

    София
    Анализатор операционен риск

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: АНАЛИЗАТОР ОПЕРАЦИОНЕН РИСК В ДИРЕКЦИЯ УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА, гр. София

    Реф. № UR/A1011OR

    Принос и ключови отговорности:

    • Идентифициране, анализиране и оценка на операционния риск в бизнес процесите в банката, изготвяне на препоръки за подобряването им, включително внедряване на контролни механизми за намаляване на риска
    • Координиране на централизираното събиране на информация за операционни събития, извършване на качествен контрол на подаваните данни, анализиране на причините за възникване на събитията и даване на предложения за последващото им избягване
    • Дефиниране и проследяване на количествени индикатори за измерване на операционния риск
    • Изготвяне на месечни анализи и доклади за динамиката и нивото на операционен риск, на който е изложена Банката
    • Разработване на правила, методи и системи, свързани с измерването и управлението на операционния риск
    • Подготвяне на обучения и оказване на подкрепа на служителите на Банката в областта на операционния риск

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - специалност Счетоводство, Финанси, Икономика, Банково дело или друга сходна специалност
    • Опит в областта на банковото дело, управление на риска, вътрешния или външния одит се счита за предимство
    • Познаване на регулаторни изисквания свързани с банковата дейност се счита за предимство
    • Добри компютърни умения
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Аналитично мислене и прецизност в работата
    • Комуникативност, умения и нагласа за работа в екип
    • Добри организационни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.10.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Ботевград
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ и касагр. Ботевград

    Реф. BN/Bot1011FOK

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира клиентите на Банката при предлагане на широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование се счита за предимство
    • Професионален опит на аналогична позиция
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове се считат за конкурентно предимство
    • Владеене на английски език се счита за предимство
    • Отговорност при извършване на поетите отговорности, организираност и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.10.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.