Кариери

станете част от нашето семейство

Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
  • фирмено обучение;
  • отлично възнаграждение;
  • усмихнати колеги;
  • опитни ръководители;
  • банкиране по европейски стандарти.

Свободни позиции

Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:

  • валидна до: 19.03.2024

    Специалист "Вътрешен одит"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Вътрешен одит, Дирекция „Вътрешен одит”, гр. София

    Ref.No VO/0319S

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в изпълнението на одитни ангажименти, свързани с одити на процеси и дирекции в Централно управление на Банката и клонова мрежа, като част от одитен екип в съответствие с приетите стандарти
    • Установява дали отделните организационни единици извършват  дейностите по планиране, съхранение на активи, управление на риска или контрол в съответствие с приложимата нормативна рамка
    • Съблюдава за спазването на политиката, плановете, вътрешните контролни правила на Банката и нормативната рамка
    • Идентифицира области с рисков потенциал и дава препоръки за подобряване на системата за вътрешен контрол
    • След всеки вътрешен одит изготвя доклад, съдържащ, констатираните пропуски по време на одита, причините водещи до тези пропуски, както и препоръки за отстраняването им и насоки за подобряване ефективността на дейностите – обект на проверка
    • Участва в планирането на всеки одит, подготвя въпросници, разработва одитни методики и тестове

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо или юридическо образование

    • Познания в областта на банковата регулация, в т.ч. наредбите на БНБ, приложимото законодателство (Закон за кредитните институции, Закон за защита на потребителите, Закон за електронния документ и електронния подпис, Закон за предлагането на финансови услуги от разстояние, Закон за платежните услуги и платежните системи, Закон за потребителския кредит, Валутен закон, Закон за мерките срещу изпирането на пари, Закон за особените залози, Закон срещу пазарните злоупотреби с финансови инструменти, Закон за счетоводството, Търговски закон)

    • Професионален опит в банковата сфера е предимство

    • Професионален опит като вътрешен одитор се счита за предимство

    • Отлични компютърни умения (Word, Excel, Access)

    • Възможност за командировки

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 19.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.03.2024

    Специалист "Администриране на проблемни активи"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Администриране на проблемни активи, ДирекцияПроблемни активи, гр. София

    Ref.№ PA/Sp0321Admin

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в процеса по администриране на проблемни кредитни експозиции
    • Изготвя нареждания към дирекция Кредитна администрация
    • Подготвя платежни документи  към частни съдебни изпълнители, съдилища и др.
    • Изготвя анекси, споразумения и др. документи, свързани с администрирането на проблемни експозиции

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика, Финанси и Банково дело се считат за предимство
    • Минимум 1 година професионален опит в дейности по администриране на проблемни кредити
    • Успешен професионален опит в кредитирането  се счита за предимство
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 21.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 31.03.2024

    Специалист "Кредитна администрация-юридически лица"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Кредитна администрация-юридически лица, Дирекция Кредитна администрация

    Ref.No KA/0331SpUL

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва администриране на кредитните сделки с юридически лица
    • Поддържа и актуализира база данни с кредитни сделки във връзка с регистриране, предоговаряне, корекции по сделките и др.
    • Изготвя, води и архивира регистри и досиета по сделките с юридически лица
    • Изготвя анализи, справи и отчети за дейността си и резултатите от нея

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър
    • Професионален опит в областта на кредитирането
    • Познаване на нормативната уредба за банковата дейност и отчетност
    • Добри компютърни умения - банков софтуер, MS Office (познаване на Access се счита за предимство)
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Прецизност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 31.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 31.03.2024

    Специалист "Кредитна администрация-физически лица"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Кредитна администрация-физически лица, Дирекция Кредитна администрация

    Ref.No KA/0331SpFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва администриране на кредитните сделки с физически лица
    • Поддържа и актуализира база данни с кредитни сделки във връзка с регистриране, предоговаряне, корекции по сделките и др.
    • Изготвя, води и архивира регистри и досиета по сделките с физически лица
    • Изготвя анализи, справи и отчети за дейността си и резултатите от нея

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър
    • Професионален опит в областта на кредитирането
    • Познаване на нормативната уредба за банковата дейност и отчетност
    • Добри компютърни умения - банков софтуер, MS Office (познаване на Access се счита за предимство)
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Прецизност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 31.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 23.03.2024

    Специалист "Въвеждане на данни"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ВЪВЕЖДАНЕ НА ДАННИ, ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ

    Реф. № DB/Sp0323VD

    Принос и ключови отговорности:

    • Поддържа, актуализира и следи за коректността на всички данни във вече съществуващите регистрации в клиентската база на предлаганите дигитални продукти
    • Обработва входящи заявки за нови регистрации
    • Анализира и съдейства при отстраняването на казуси, свързани с регистрацията на клиентите, като при необходимост ескалира случая към съответните екипи до разрешаването им
    • Изготвя анализи, справки и отчети за дейността си и резултатите от нея
    • Участва активно с предложения за подобряване на процесите и предлаганите услуги от MyFin

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/Висше образование
    • Добри компютърни умения (MS Office)
    • Владеене на английски език е предимство
    • Клиентоориентирано поведение
    • Отговорност, организираност и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 23.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.03.2024

    Senior Android Developer

    София
    Senior Android Developer

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Senior Android Developer

    Ref.№: DB/AND0321SD

    Contribution and key responsibilities:

    • Mobile Application Development: Design, code, and maintain high-quality mobile applications for both iOS and Android platforms, with a focus on banking applications; emphasize on creating secure, responsive, and user-friendly interfaces that interact seamlessly with backend services
    • UI/UX Implementation for Mobile: Convert design concepts into functional and engaging mobile user interfaces; collaborate closely with UI/UX designers to ensure the delivery of an intuitive and customer-friendly experience
    • API Integration for Mobile Platforms: Integrate mobile applications with backend APIs; special attention to secure data handling and transactions in banking applications
    • Code Review & Quality Assurance in Mobile Context: Conduct code reviews and quality assurance tests, focusing on the nuances of mobile platforms; ensure clean, efficient, and testable code is maintained
    • Performance Optimization: Enhance mobile application performance, focusing on optimization for various devices, screen sizes, and operating systems, especially important in the high-stakes environment of banking applications
    • Technical Collaboration: Work with diverse teams, including Product Owners, Business Analysts, UI/UX Designers, QA, and Backend Developers, to develop new features and enhancements for mobile banking applications
    • Problem Solving: Address and troubleshoot issues specific to iOS and Android platforms, ensuring a stable, secure, and efficient user experience in banking applications

    For efficiency and effective role performance:

    • A degree in Mathematics, Computer Science, Information Systems, Engineering, Architecture or a related field is considered a plus
    • Minimum 4 years of experience in developing Android mobile applications
    • Knowledge of platform-specific design guidelines and best practices
    • Familiarity with platform-specific design guidelines, performance optimization, and security best practices in mobile development
    • Ability to diagnose and resolve front-end issues effectively
    • Excellent verbal and written communication skills
    • Ability to work independently and as part of a collaborative team
    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 21.03.2024  to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.03.2024

    Senior iOS Developer

    София
    Senior iOS Developer

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: хххххххх

    Contribution and key responsibilities:

    • Mobile Application Development: Design, code, and maintain high-quality mobile applications for both iOS and Android platforms, with a focus on banking applications; emphasize on creating secure, responsive, and user-friendly interfaces that interact seamlessly with backend services

    • UI/UX Implementation for Mobile: Convert design concepts into functional and engaging mobile user interfaces; collaborate closely with UI/UX designers to ensure the delivery of an intuitive and customer-friendly experience

    • API Integration for Mobile Platforms: Integrate mobile applications with backend APIs; special attention to secure data handling and transactions in banking applications

    • Code Review & Quality Assurance in Mobile Context: Conduct code reviews and quality assurance tests, focusing on the nuances of mobile platforms; ensure clean, efficient, and testable code is maintained

    • Performance Optimization: Enhance mobile application performance, focusing on optimization for various devices, screen sizes, and operating systems, especially important in the high-stakes environment of banking applications

    • Technical Collaboration: Work with diverse teams, including Product Owners, Business Analysts, UI/UX Designers, QA, and Backend Developers, to develop new features and enhancements for mobile banking applications

    • Problem Solving: Address and troubleshoot issues specific to iOS and Android platforms, ensuring a stable, secure, and efficient user experience in banking applications

    For efficiency and effective role performance:

    • A degree in Mathematics, Computer Science, Information Systems, Engineering, Architecture or a related field is considered a plus
    • Minimum 4 years of experience in developing iOS mobile applications
    • Knowledge of platform-specific design guidelines and best practices
    • Familiarity with platform-specific design guidelines, performance optimization, and security best practices in mobile development
    • Ability to diagnose and resolve front-end issues effectively
    • Excellent verbal and written communication skills
    • Ability to work independently and as part of a collaborative team
    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 21.03.2024 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 31.03.2024

    Риск Мениджър “Преструктуриране”

    София
    Риск Мениджър “Преструктуриране”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Риск Мениджър “Преструктуриране”, Дирекция „Интензивно управление на кредити”, гр. София

    Ref.No IUK/0331RM

    Принос и ключови отговорности:

    • Преструктуриране и управление на кредитни експозиции на юридически лица (корпоративни и МСП клиенти), по които има отчетен повишен кредитен риск
    • Разработване на цялостни предложения, съдържащи ефективни мерки за управление и намаляване на риска по експозициите
    • Анализ на финансовото състояние и бизнес процесите на клиентите
    • Структуриране на предложения за преструктуриране
    • Текущо следене на финансовото състояние на клиентите и изготвяне на регулярни финансови анализи
    • Регулярен мониторинг на дейността, финансовите отчети, обезпеченията и дейността на клиентите
    • Управление на взаимоотношенията с клиентите и извършване на регулярни срещи с клиентите и посещения на мястото на извършване на тяхната дейност.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Познания в изготвянето на финансов анализ
    • Релевантен професионален опит
    • Мотивация за работа, ориентирана към постигане на резултати
    • Добри комуникативни умения
    • Внимание към детайлите и желание за работа в екип
    • Умения за приоритизиране и за критично мислене

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 31.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 31.03.2024

    Team Lead, Full Stack Development

    София
    Team Lead, Full Stack Development

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Team Lead, Full Stack Development at Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/TL0331Dev

    Contribution and key responsibilities:

    • Lead full-stack web development, from concept to deployment.
    • Initiate and guide discussions for new development projects.
    • Mentor front-end and back-end developers, fostering growth.
    • Ensure smooth operation and maintenance of developed applications.
    • Drive the enhancement and implementation of existing software.
    • Perform code reviews, guiding teams towards best practices.
    • Manage software project delivery, ensuring timely completion.
    • Clearly communicate and justify development decisions.
    • Creatively overcome constraints and navigate complex situations.

    For efficiency and effective role performance:

    • Higher Degree – Computer Science, Information Systems or similar major

    • 3 years of related experience in enterprise-grade web systems

    • 1 year of related experience in managing and mentoring full-stack developers

    • Specialization in Java (8, 17), JavaScript, TypeScript (React), SQL, PL/SQL

    • Experience in third-party integrations (SOAP/REST)

    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 31 March 2024 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист "Материално- техническо осигуряване"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ МАТЕРИАЛНО-ТЕХНИЧЕСКО ОСИГУРЯВАНЕ; ДИРЕКЦИЯ АДМИНИСТРАТИВНА, гр. СОФИЯ

    Ref. No A/0328SpMTO

    Принос и ключови отговорности:

    • Организира доставки на материали, консумативи и всичко необходимо за нормалното протичане на работните процеси в Банката
    • Отговаря за съхранението на документите, които са относими към доставките
    • Поддържа констакт с фирмите доставчици и потенциални такива
    • Следи за спазване на сроковете при тръжни процедури
    • Изпраща запитвания и извършва анализ на получените оферти
    • Създава досиета по тръжни процедури

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно образование – технически профил или др.
    • Опит на аналогична позиция или друга, свързана с административни дейности, е предимство
    • Добри компютърни умения, работа със специализиран софтуер
    • Умения за работа в екип
    • Организираност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Несебър
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,
    офис Несебър Ref.№: BN/Ns0328FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование или студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Административен сътрудник

    София
    Административен сътрудник

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Административен сътрудник,
    гр. София Реф. №: PS/0328AS

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
    • Координира комуникацията с дирекциите в Банката, клиенти, партньори и други външни организации
    • Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
    • Изготвя справки и отчети за дейността си и резултатите от нея

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на банково дело, финанси, бизнес администрация, са конкурентно предимство

    • Професионален опит на подобна позиция и/или в осъществяване и координация на административни дейности

    • Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо

    • Много добри компютърни умения (MS Office)

    • Комуникативност и умения за работа в екип

    • Аналитичност, проактивност, гъвкавост

    • Дискретност и лоялност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист "Акредитиви и гаранции"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Акредитиви и гаранции, Направление Търговско финансиране, гр. София

    Ref.№ TF/0328AG

    Принос и ключови отговорности:

    • Получава, обработва и издава/открива документарните операции в чуждестранна валута: акредитиви  (във валута и лева) , банкови гаранции, документарни инкаса, цесии по акредитиви, прехвърляне на акредитиви и др.
    • Поддържа и осъществява необходимата кореспонденция по документарните операции, документооборота по транзакциите и досиетата свързани с тях
    • Осчетоводява документарните операции и начислява дължимите комисиони и разноски
    • Следи и извършва плащанията по документарните операции и последващия контрол и отчетност по тях

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - образователна степен в областта на икономика или МИО, степен Магистър се счита за предимство Много добри компютърни умения /MS Office – Word, Excel; Internet/
    • Владеене на английски на много добро ниво – писмено и говоримо, ползване на втори език се счита за предимство
    • Професионален опит на аналогична позиция се счита за предимство
    • Аналитичност
    • Добри комуникативни умения
    • Клиентоориентираност
    • Дисциплинираност и самоконтрол
    • Дискретност
    • Инициативност и проактивност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист "Проблемни кредити – физически лица"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Проблемни кредити – физически лица, Дирекция Проблемни активи, гр. София

     Ref.№ PA/Sf0328FL

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в процеса по управлението и събирането на проблемните кредитни експозиции на физически лица
    • Установява и поддържа контакт с длъжниците – физически лица, както и с частните съдебни изпълнители при събирането на проблемните експозиции
    • Подготвя предложения за предоговаряне и преструктуриране на проблемни кредитни експозиции
    • Участва в подготовката и реализацията на процесите по принудително събиране на проблемните експозиции на физически лица

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика и Финанси се считат за предимство
    • Професионален опит в събиране на проблемни кредити на физически лица
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Умения за убеждаване и водене на преговори
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист Проблемни активи – региони

    Варна
    Специалист Проблемни активи – региони

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Проблемни активи – региони, Дирекция Проблемни активи, гр. Варна

    Ref.№ PA/V0328Sp

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в процеса по управлението и събирането на проблемните кредитни експозиции на физически лица в съответния регион
    • Установява и поддържа контакт с длъжниците – физически лица, както и с частните съдебни изпълнители при събирането на проблемните експозиции в съответния регион
    • Подготвя предложения за предоговаряне и преструктуриране на проблемни кредитни експозиции
    • Участва в подготовката и реализацията на процесите по принудително събиране на проблемните експозиции на физически лица

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика и Финанси се считат за предимство
    • Професионален опит в събиране на проблемни кредити на физически лица
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Умения за убеждаване и водене на преговори
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист „Дигитални приложения”

    София
    Специалист „Дигитални приложения”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ДИГИТАЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ, ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ, гр. София

    Реф. № DB/Sp0328Dp

    Принос и ключови отговорности:

    • Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно регистрацията, активацията и работата с електронното банкиране My Fibank и мобилните приложения на Банката, извън официалното работно време на Банката и при необходимост в работното време на Банката
    • Съдейства за отстраняването на затруднения, свързани с работата на клиентите, като при необходимост извършва изходящи обаждания до разрешаване на проблема
    • Съдейства при въпроси, свързани с процесите по дигитализиране на банкови карти за извършване на безконтактни плащания чрез смарт телефон или часовник
    • Отговаря на имейли и онлайн чат при запитвания по регистрация и работа с My Fibank
    • Извършва проверки на изходящи преводи и други типове операции
    • Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с My Fibank
    • Осъществява втори контрол на направените от служителите на фронт офис регистрации/промени на регистрации по клиентските профили в системите за дистанционно банкиране

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/висше образование
    • Умения за работа със специализиран банков софтуер
    • Ползване на английски език на работно ниво - писмено и говоримо
    • Умения за работа с MS Office пакет (Word, Excel, Outlook) на много добро ниво
    • Свободно ползване на Интернет източници
    • Организираност и проактивност
    • Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения
    • Готовност за работа на сменен режим (дневни и нощни смени)

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.03.2024

    Специалист “Финансови продукти физически лица”

    София
    Специалист “Финансови продукти физически лица”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Финансови продукти физически лица,  гр. София

    Ref.No BN/SF0328KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на кредитоискатели – физически лица

    • Приема исканията за кредит с необходимите към тях документи

    • Извършва анализ на финансовото състояние на кредитоискателя

    • Подготвя становище, договаря условията и структурира сделката, съобразно законовите разпоредби и процедурите във Fibank

    • Участва пряко в процеса на управление на кредити до пълното им издължаване и погасяване от страна на кредитоискателя

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, като икономическа специалност в сферата на финанси и банково дело се счита за предимство
    • Професионален опит в дейности, свързани с кредитиране на физически лица, се счита за предимство
    • Много добри компютърни умения - MS Office
    • Владеене на английски език се счита за предимство
    • Отлични комуникативни умения.

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.03.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.03.2024

    Консултант "Човешки капитал"

    София
    Консултант

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Консултант Човешки капитал,
    гр. София Реф. № HR/0329C

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и подпомага вътрешни клиенти – структурни звена и функции в Банката, по отношение на всички дейности и процеси, свързани с управлението на персонал – организационно-структурно развитие, планиране на численост и разходи, подбор, обучение, управление на представянето, кариерно развитие, управление на възнагражденията, като отговаря за точно и навременно идентифициране на бизнес нуждите на вътрешните си клиенти и за ефективното прилагане на правила, процедури и добри практики за управление на човешкия капитал
    • Координира и отговаря за процеса на подбор на персонал при поверените му вътрешни клиенти – идентифициране на нужди, анонсиране на позиции, селекция по документи, планиране, организация и провеждане на подбор, вкл. избор и прилагане на необходимите инструменти за оценка, администриране на статус и резултати, поддържане на актуални бази данни
    • Организира и подпомага дейностите по организация и провеждане на обучения – координира процесите по идентифициране на нужди при поверените му вътрешни клиенти, планира, организира и комуникира провеждането на обучения според плана на Банката и заявените нужди
    • Координира провеждането на процеси по планиране, бюджетиране и развитие на организационните структури и отговаря за контрола на числеността и разходите за персонал при поверените вътрешни клиенти
    • Участва активно във внедряването и прилагането на процеси, дейности, мерки и корпоративни програми за мотивиране и развитие на хората и екипите в Банката
    • Изготвя анализи и справки, свързани с ефективното управление на персонала – текущи и целеви по искане на вътрешните клиенти

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности Психология и Управление на човешки ресурси, се считат за конкурентно предимство
    • Опит на аналогична позиция и/или в организация и провеждане на подбор и/или в координация и администриране на обучения и/или в консултиране и подпомагане на вътрешни клиенти при планиране и реализация на дейности и процеси за ефективно управление на персонал, се счита за предимство
    • Ползване на английски език на добро ниво писмено и говоримо се счита за предимство
    • Интерес и мотивация за професионално развитие в сферата на управление на човешкия капитал, готовност и потенциал за обучение и развитие на знания, умения и професионално-значими социални компетенции в областта
    • Отлични компютърни умения /Word, Excel, Power Point/
    • Висока аналитичност, опит и умения за работа с голям обем информация
    • Клиентоориентираност, проактивност и умения за убеждаване

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.03.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.