Кариери

станете част от нашето семейство

Защо Fibank?

Първа инвестиционна банка е една от водещите финансови институции в България.

Ние сме ориентирани изключително към своите клиенти и им предлагаме разнообразни и иновативни банкови продукти и услуги. В дейността си внедряваме и развиваме високи стандарти на работа. Гордеем се с нашия отлично организиран и креативен екип от професионалисти.

На желаещите да работят в Първа инвестиционна банка ние предлагаме:
  • възможност за професионална изява и кариерно развитие в динамична и иновативна финансова институция;
  • конкурентно възнаграждение, базирано на резултатите;
  • работа в млад и креативен екип.

Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
  • фирмено обучение;
  • отлично възнаграждение;
  • усмихнати колеги;
  • опитни ръководители;
  • банкиране по европейски стандарти.

Свободни позиции

Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:

  • валидна до: 08.03.2020

    Технически секретар, служба "Информация", дирекция "Организация и контрол на клиентското обслужване"

    София
    Задължения и отговорности:
    • Приема клиентските обаждания към служба „Информация”, като дава компетентна информация и при необходимост насочва клиентите към съответния специалист спрямо конкретното запитване
    • Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
    • Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
    Изисквания към кандидатите:
    • Добри комуникативни умения и желание за работа в екип
    • Позитивност, организираност и дисциплинираност
    • Ползване на английски език на работно ниво - писмено и говоримо

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 08.03.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – гр. София, ул. “Московска” 3 А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 27.02.2020

    Специалист "Общи банкови операции" (по заместване)

    Дулово
    АКО ТИ СИ …
    • магистър, бакалавър или студент, завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • проактивен човек, който обича да търси решения и да постига високи резултати
    • аналитичен и комуникативен, с нагласа и мотивация за работа с клиенти
    ИСКАШ ДА …
    • да бъдеш експерт във финансовата и банкова сфера и да разбираш за новостите първи
    • да консултираш клиентите на Банката, така че те да управляват информирано финансите си
    • да работиш в динамичен развиващ се екип, който посреща предизвикателствата с отдаденост и ентусиазъм
    СТРЕМИШ СЕ КЪМ ..
    • придобиване и непрекъснато усъвършенстване на търсени и високо ценени професионални знания и умения
    • кариерно развитие в съвременна корпоративна среда с високи стандарти на работа
    • оценка, признание и уважение от клиенти, колеги и партньори ...
    … ТИ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА FIBANK !!!
    Предлагаме ти:
    • входящо и последващи обучения, гарантиращи изграждането на качествена професионална експертиза
    • добро стартово възнаграждение, което можеш да развиеш в зависимост от представянето си
    • възможности за изява и за стойностни професионални постижения
    Ако това си ти и искаш да бъдеш част от нашия екип на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ (по заместване), гр. Дулово
    Ref. BN/Dul0227FO

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 27.02.2020 г. на имейл: jobs@fibank.bg .

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – гр. Дулово, ул. "Васил Левски" 6.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 27.02.2020

    Специалист "Финансови продукти юридически лица", дирекция "Клонова мрежа"

    София
    Задължения и отговорности:
    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти и поддържа активна връзка с настоящи клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с оглед привличане на нови клиенти
    • Разглежда постъпилите искания за кредитни сделки, анализира и оценява състоянието на кредитоискателя, обекта на кредитиране и обезпеченията
    • Изготвя предложения за сключване на кредитни сделки и ги предлага за вземане на решение от компетентния в Банката орган/лица
    • Оформя документално кредитните сделки за юридически лица – изготвя договори за кредит, залог, записи на заповед, съгласува ги с юрист на Банката и ги предлага за подписване от оправомощените да представляват Банката и клиента лица
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите, изготвя становища и предложения във връзка с предоговаряне/преструктуриране на кредитни сделки за юридически лица
    Изисквания към кандидатите:
    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър
    • Професионален опит в дейности, свързани с кредитиране на юридически лица – над 1 година
    • Много добри компютърни умения - MS Office
    • Владеене на английски език се счита за предимство
    • Отлични комуникативни умения
    • Умения за работа в екип

     При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 27.02.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – гр. София 1000, ул. “Московска” 3 А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.02.2020

    Анализатор "Пазарен риск", дирекция „Анализ и контрол на риска”

    София
     Задължения и отговорности:
    • Следи ежедневно и месечно за спазване на лимитите по отношение изложеността на Банката към пазарен и ликвиден риск
    • Изготвя месечни анализи и доклади за динамиката и нивото на пазарен и ликвиден риск, на които е изложена Банката
    • Участва в разработването на правила, методи и системи свързани с измерването и управлението на пазарния и ликвидния риск
    • Изготвя регулярни доклади за необходимия капитал за пазарен и ликвиден риск съгласно регулаторните изисквания, както и според вътрешните оценъчни модели на Банката
    • Изготвя ad-hoc анализи в областта на пазарния и ликвидния риск 
    Изисквания към кандидатите:
    • Висше образование степен Бакалавър/Магистър или последна година студент, специалност Финанси, Икономикс, Статистика, Приложна математика или друга аналогична
    • Познания по отношение методите и концепциите за оценка на пазарен риск (в т.ч. Value-at-Risk модели, Expected Shortfall, дюрация и др.)
    • Много добри компютърни умения (познания по бази данни и умения за базово програмиране са предимство)
    • Аналитичност и прецизност в работата
    • Много добро ниво на ползване на английски език писмено и говоримо
    • Комуникативност, умения и нагласа за работа в екип
    • Способност за работа под напрежение и спазване на срокове

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 28.02.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Fibank – гр. София 1404, ул. “Московска” 3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.03.2020

    Банков служител обслужване на клиенти

    София
    АКО ТИ СИ …
    • магистър, бакалавър или студент, завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • проактивен човек, който обича да търси решения и да постига високи резултати
    • аналитичен и комуникативен, с нагласа и мотивация за работа с клиенти
    ИСКАШ ДА …
    • да бъдеш експерт във финансовата и банкова сфера и да разбираш за новостите първи
    • да консултираш клиентите на Банката, така че те да управляват информирано финансите си
    • да работиш в динамичен развиващ се екип, който посреща предизвикателствата с отдаденост и ентусиазъм
    СТРЕМИШ СЕ КЪМ ..
    • придобиване и непрекъснато усъвършенстване на търсени и високо ценени професионални знания и умения
    • кариерно развитие в съвременна корпоративна среда с високи стандарти на работа
    • оценка, признание и уважение от клиенти, колеги и партньори ...
    … ТИ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА FIBANK !!!
    Предлагаме ти:
    • входящо и последващи обучения, гарантиращи изграждането на качествена професионална експертиза
    • добро стартово възнаграждение, което можеш да развиеш в зависимост от представянето си
    • възможности за изява и за стойностни професионални постижения
    Ако това си ти и искаш да бъдеш част от нашия екип на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ, гр. София
    Ref. No BN/0306FO

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 06.03.2020 г. на имейл: jobs@fibank.bg .

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – гр. София, ул. Московска №3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 13.03.2020

    Анализатор "Операционен риск", дирекция „Анализ и контрол на риска”

    София
    Задължения и отговорности:
    • Анализира бизнес процесите в банката от гледна точка на операционния риск и дава препоръки за подобряването им
    • Координира централизираното събиране на информация за операционните събития и извършва качествен контрол на подаваните данни
    • Дефинира количествени индикатори за измерване на операционния риск
    • Осъществява вътрешна оценка на операционния риск (qualitative self-assessment)
    • Изготвя месечни анализи и доклади за динамиката и нивото на операционен риск, на който е изложена Банката
    • Участва в разработването на правила, методи и системи свързани с измерването и управлението на операционния риск
    Изисквания към кандидатите:
    • Висше образование степен Бакалавър/Магистър, специалност Счетоводство, Финанси, Икономикс или друга аналогична.
    • Познания по отношение методите за оценка на операционен риск
    • Добри компютърни умения
    • Опит в областта на вътрешния или външния одит са препоръчителни и се считат за съществено предимство
    • Аналитичност и прецизност в работата
    • Много добро ниво на ползване на английски език писмено и говоримо
    • Комуникативност, умения и нагласа за работа в екип
    • Способност за работа под напрежение и спазване на срокове

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 13.03.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Fibank – гр. София 1404, ул. “Московска” 3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 13.03.2020

    Анализатор „Статистически анализи и модели”, Дирекция „Анализ и контрол на риска”

    София

    Задължения и отговорности:

    • Участва при разработването, тестването и прилагането на вътрешните модели на Банката в областта на управлението на риска
    • Извлича и обобщава статистически данни от различните информационни масиви на банката
    • Извършва статистически анализи с помощта на специализиран статистически софтуер и/или програмни езици
    • Извършва текущ мониторинг на представянето на вътрешните модели на банката, като при необходимост предлага варианти за тяхното усъвършенстване
    • Изготвя портфолио и ad-hoc анализи
    • Изготвя задания за промени в информационни системи на банката, свързани с управлението на риска, и тества направените промени

    Изисквания към кандидатите:

    • Висше образование степен Бакалавър/Магистър или последна година студент в областта на статистиката, финансите или икономиката
    • Познания в областта на статистическите анализи, финансовото моделиране и иконометрията, свойства на статистически разпределения, линейни и логистични регресии, тестване на хипотези в регресии, Монте Карло симулации, методи за прогнозиране на волатилитет
    • Познания по отношение методите и концепциите за оценка на финансовия риск, в т.ч. Value-at-Risk модели, Expected Shortfall, дюрация, скоринг модели за оценка на кредитен риск, IRB параметри при определяне на капиталови изисквания по кредитни експозиции
    • Познания по основни характеристики на банкови продукти, в т.ч. сложна лихва, анюитет, погасителни планове
    • Много добри компютърни умения, включително познания по бази данни и базово програмиране в статистически софтуер (MS Excel, MS Access, VBA, SQL, STATA или сходен статистически софтуер)
    • Умения за трансформиране на аналитични концепции в работещи бизнес приложения и способност за самостоятелно решаване на проблеми и самостоятелно намиране на нужната информация
    • Много добро ниво на ползване на английски език писмено и говоримо
    • Комуникативност, умения и нагласа за работа в екип
    • Способност за работа под напрежение и спазване на срокове

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 13.03.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Fibank – гр. София 1404, ул. “Московска” 3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.02.2020

    Специалист "Връзки с институции", дирекция "Съответствие-Специализиран мониторинг и контрол"

    София

    Задължения и отговорности:

    • Приема, анализира и обработва документацията във връзка с отношенията с институции при прилагане на мерките за контрол и предотвратяване изпирането на пари и финансирането на тероризма във всички клонове и звена на Банката
    • Подпомага методически организирането на документооборота на Банката съгласно изискванията на ЗМИП и ЗМФТ;

    Осъществява мониторинг на всички банкови трансакции• Изготвя писмени доклади и дава препоръки за предприемане на мерки срещу нарушения по ЗМИП и ЗМФТ 

    Изисквания към кандидатите:

    • Висше икономическо образование като специалност в областта на финанси и банково дело се счита за предимство
    • Минимум 2 години опит в банковата сфера
    • Ползване на английски език на много добро ниво се счита за предимство
    • Много добри компютърни умения – MS Office (Excel, Word)
    • Прецизност и внимание към детайла

     

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 28.02.2020г. на email: jobs@fibank.bg.
    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа Инвестиционна Банка – гр. София, ул. "Московска"3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.03.2020

    Специалист "Кредити на фирми", клон Благоевград

    Благоевград

    Задължения и отговорности:

    • Участва в срещи с представители на юридически лица и еднолични търговци във връзка с искания за кредит, както и с цел привличане на нови клиенти
    • Извършва дейностите, свързани с проучване на кредитоискатели – юридически лица и еднолични търговци, необходими и обезпечаващи отпускането на кредити от Банката
    • Изготвя рейтинги, анализи и оценки на финансовото състояние на кредитоискателя и обезпеченията, които предоставя по сделката
    • Договаря условия и структуриране на кредитни сделки, съобразно законовите разпоредби и процедурите на Fibank
    • Изготвя становищата по одобрените кредитни сделки
    • Участва пряко в администрирането на кредитите – вписвания, текущи промени, архивиране и др.
    • Участва в процеса на управление на кредити до пълното им издължаване и погасяване от страна на кредитоискателя

    Изисквания към кандидатите:

    • Висше икономическо образование, като специалност в сферата на финанси и банково дело се счита за предимство
    • Минимум 1 година професионален опит в дейности, свързани с кредитиране на юридически лица
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език е предимство
    • Отлични комуникативни умения
    • Способност и нагласа за работа в екип
    • Желание и изградени умения за активна работа с клиенти

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 02.03.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Fibank – Благоевград 2700, ул. ”Св.св. Кирил и Методий” 11.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    "Валутен касиер", офис Созопол

    Созопол
    • Задължения и отговорности:
    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност
    • Изисквания към кандидатите:
    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности
    • Готовност за поемане на временен (срочен) ангажимент

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 24.03.2020 г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – Созопол, ул. "Републиканска" 7.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    Специалист "Общи банкови операции", офис Созопол

    Созопол
    • ИСКАШ ДА …
    • да бъдеш експерт във финансовата и банкова сфера и да разбираш за новостите първи
    • да консултираш клиентите на Банката, така че те да управляват информирано финансите си
    • да работиш в динамичен развиващ се екип, който посреща предизвикателствата с отдаденост и ентусиазъм
    • СТРЕМИШ СЕ КЪМ ..
    • придобиване и непрекъснато усъвършенстване на търсени и високо ценени професионални знания и умения
    • кариерно развитие в съвременна корпоративна среда с високи стандарти на работа
    • оценка, признание и уважение от клиенти, колеги и партньори ...

    … ТИ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА FIBANK !!!

    • Предлагаме ти:
    • входящо и последващи обучения, гарантиращи изграждането на качествена професионална експертиза
    • добро стартово възнаграждение, което можеш да развиеш в зависимост от представянето си
    • възможности за изява и за стойностни професионални постижения
    • готовност за поемане на временен (срочен) ангажимент

     Ако това си ти и искаш да бъдеш част от нашия екип на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ, офис Созопол
    Ref.№ BN/Sz0324FO

    очакваме да изпратиш автобиография и мотивационно писмо до 24.03.2020г., на e – mail: jobs@fibank.bg. Можеш да депозираш документите си и в сградата на Fibank – Созопол, ул. "Републиканска" 7.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    "Валутен касиер", офис Приморско

    Приморско
    • Задължения и отговорности:
    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност
    • Изисквания към кандидатите:
    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности
    • Готовност за поемане на сезонен (временен) ангажимент

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 24.03.2020 г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – Бургас 8000, ул.”Александровска” 58 или Приморско 8180, ул. "Трети март" № 82А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    Банков служител обслужване на клиенти, офис Слънчев бряг

    Слънчев бряг

    АКО ТИ СИ …

    • магистър, бакалавър или студент, завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • проактивен човек, който обича да търси решения и да постига високи резултати
    • аналитичен и комуникативен, с нагласа и мотивация за работа с клиенти

    ИСКАШ ДА …

    • да бъдеш експерт във финансовата и банкова сфера и да разбираш за новостите първи
    • да консултираш клиентите на Банката, така че те да управляват информирано финансите си
    • да работиш в динамичен развиващ се екип, който посреща предизвикателствата с отдаденост и ентусиазъм

    СТРЕМИШ СЕ КЪМ ..

    • придобиване и непрекъснато усъвършенстване на търсени и високо ценени професионални знания и умения
    • кариерно развитие в съвременна корпоративна среда с високи стандарти на работа
    • оценка, признание и уважение от клиенти, колеги и партньори ...

    … ТИ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА FIBANK !!!

    Предлагаме ти:

    • входящо и последващи обучения, гарантиращи изграждането на качествена професионална експертизa
    • добро стартово възнаграждение, което можеш да развиеш в зависимост от представянето си
    • възможности за изява и за стойностни професионални постижения

    Ако това си ти и искаш да бъдеш част от нашия екип на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ, офис Слънчев бряг
    Ref. BN/SB0324FO

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 24.03.2020г. на email: jobs@fibank.bg.

     Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа Инвестиционна Банка – Бургас 8000, ул.”Александровска” 58 или Несебър 8230, ул. "Иван Вазов" 25.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    Специалист "Общи банкови операции", офис Приморско

    Приморско
    • АКО ТИ СИ …
    • магистър, бакалавър или студент, завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • роактивен човек, който обича да търси решения и да постига високи резултати
    • аналитичен и комуникативен, с нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • ИСКАШ ДА …
    • да бъдеш експерт във финансовата и банкова сфера и да разбираш за новостите първи
    • да консултираш клиентите на Банката, така че те да управляват информирано финансите си
    • да работиш в динамичен развиващ се екип, който посреща предизвикателствата с отдаденост и ентусиазъм
    • СТРЕМИШ СЕ КЪМ ..
    • придобиване и непрекъснато усъвършенстване на търсени и високо ценени професионални знания и умения
    • кариерно развитие в съвременна корпоративна среда с високи стандарти на работа
    • оценка, признание и уважение от клиенти, колеги и партньори ...

    … ТИ МОЖЕШ ДА БЪДЕШ ЧАСТ ОТ СЕМЕЙСТВОТО НА FIBANK !!!

    Предлагаме ти:
    входящо и последващи обучения, гарантиращи изграждането на качествена професионална експертиза
    добро стартово възнаграждение, което можеш да развиеш в зависимост от представянето си
    възможности за изява и за стойностни професионални постижения

     

    Ако това си ти и искаш да бъдеш част от нашия екип на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ, офис Приморско
    Ref.№ BN/Prsk0324FO

    очакваме да изпратиш автобиография и мотивационно писмо до 24.03.2020г., на e – mail: jobs@fibank.bg. Можеш да депозираш документите си и в сградата на Fibank – Бургас 8000, ул.”Александровска” 58 или Приморско 8180, ул. "Трети март" № 82А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.03.2020

    "Валутен касиер", офис Слънчев бряг

    Слънчев бряг
    • Задължения и отговорности:
    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

      Изисквания към кандидатите:
    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

     

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 24.03.2020 г. на email: jobs@fibank.bg.

    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка – Бургас 8000, ул.”Александровска” 58 или Несебър 8230, ул. "Иван Вазов" 25.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 03.03.2020

    "Административен сътрудник", гр. София

    София
    • Задължения и отговорности:
    • Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
    • Координира комуникацията с дирекциите в Банката, клиенти, партньори и други външни организации
    • Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
    • Изготвя справки и отчети за дейността си и резултатите от нея
    • Изисквания към кандидатите:
    • Висше образование, като специалности в областта на банково дело, финанси, бизнес администрация, са конкурентно предимство
    • Професионален опит на подобна позиция и/или в осъществяване и координация на административни дейности
    • Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
    • Много добри компютърни умения (MS Office)
    • Комуникативност и умения за работа в екип
    • Аналитичност, проактивност, гъвкавост
    • Зрял и уравновесен поведенчески стереотип
    • Дискретност и лоялност.

     

    При интерес към позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо, до 03.03.2020 г. на email: jobs@fibank.bg.
    Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа Инвестиционна Банка – София 1000, ул. “Московска” 3А.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.