Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
- фирмено обучение;
- отлично възнаграждение;
- усмихнати колеги;
- опитни ръководители;
- банкиране по европейски стандарти.
Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:
валидна до: 20.01.2026
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 29.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 29.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 29.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 31.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 31.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 31.12.2025
Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 31.12.2025
Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление
Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
Много добри компютърни умения – MS Office
Владеене на английски език на работно ниво
Отлични комуникативни умения
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 31.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 08.01.2026
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 10.01.2026
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.01.2026
Front-end Application Development: Design, code, and maintain high-quality front-end applications primary using React; focus on creating responsive and dynamic user interfaces that interact seamlessly with backend services
UI/UX Implementation: Transform design concepts into functional and appealing user interfaces; ensure great looking and interactive experience through close collaboration with UI/UX designers
API Integration: Integrate front-end applications with backend APIs, ensuring seamless data flow and functionality with internal systems, third-party services, and external interfaces
Code Review & Quality Assurance: Conduct code reviews to ensure adherence to best practices and maintain high-quality, clean, and testable code
Performance Optimization: Optimize front-end components for maximum performance across a vast array of web-capable devices and browsers
Technical Collaboration: Collaborate with cross-functional teams (Product Owners, Business Analysts, Designers, QA, Back-end Developers) to define and design the scope of new features and enhancements
Problem Solving: Address and resolve front-end issues, ensuring a stable and efficient user experience
Strong proficiency in React, JavaScript, TypeScript, RHF and Zod or Formik
The ideal candidate is also comfortable working with AI-assisted co-coding tools (e.g., GitHub Copilot, Cursor, Cody, or similar), leveraging them to improve code quality, velocity, and developer experience.
Familiarity with modern front-end build pipelines and tools such as Vite and Next.js
Strong understanding of responsive design principles, including media queries, CSS grid and flex, as well as experience with frameworks like TailwindCSS and FluentUI is considered a plus
A degree in Mathematics, Computer Science, Information Systems, Engineering, Architecture or a related field is considered a plus
Minimum of 3 years of experience in developing front-end applications, preferably with React
3 years of experience in frontend development for custom web applications from concept to launch and beyond
Demonstrated skills in developing applications using React, including React hooks, state management, and component lifecycle
Ability to diagnose and resolve front-end issues effectively
Excellent verbal and written communication skills
Ability to work independently and as part of a collaborative team
Fluent in English
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.12.2025
Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
Оформя, изпраща и получава ценни пратки
Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 20.01.2026
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
За обща информация
Пишете ни на нашата поща или
попълнете форма за запитване
бул. "Цариградско шосе" 111П, София 1784
Може да отворите адреса в Google Maps