Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
- фирмено обучение;
- отлично възнаграждение;
- усмихнати колеги;
- опитни ръководители;
- банкиране по европейски стандарти.
Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:
валидна до: 14.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.11.2025
Да работиш на позиция с месечно възнаграждение НАД 1700 лв. + изключително атрактивни бонуси
Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
Да получиш:
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 13.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.11.2025
Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.11.2025
Осигурява ежедневна поддръжка на периферните ИТ системи, с които Банката работи
Участва в параметризацията и настройките на системите
Извършва имплементация на промени на тестова и реална среда
Участва в развитието на ИТ системите, тестването и внедряването на нови продукти и разработки
Участва в тестването на проекти, разработки на изменения и адаптацията на периферните системи в съответствие с бизнес целите на Банката
Участва в решаването на инциденти и проблеми, свързани с нормалната работа на периферните системи
Следи за новости в областта на банковите информационни системи, с оглед решаването на конкретни задачи
Висше образование – степен Бакалавър в областта на икономиката или информационните технологии
Опит в тестване и внедряване на банков софтуер
Опит в инсталация и настройка на софтуерни продукти
Умения за работа с други бази данни
Английски език на работно ниво се счита за предимство
Аналитичност и инициативност
Умения за работа в екип и приоритизация на задачи
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 12.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 02.12.2025
Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
Средно/висше образование
Ползване на английски език на работно ниво
Умения за работа с Word, Excel и Outlook
Организираност и проактивност
Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения
Възможност за работа на сменен режим
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 19.11.2025
Участва в изпълнението на одитни ангажименти, свързани с одити на процеси и дирекции в Централно управление на Банката и Клонова мрежа
Като част от одитната проверка:
Установява коректността и последователността на извършваните дейности по планиране, съхранение на активи, управление на риска или контрол на проверяваното звено в съответствие с приложимата нормативна рамка
Съблюдава за спазването на политиката, плановете, вътрешните контролни правила на Банката и нормативната рамка
Идентифицира области с рисков потенциал и дава препоръки за подобряване на системата за вътрешен контрол
Изготвя или участва в изготвянето на доклад, съдържащ констатираните пропуски по време на одита, причините водещи до тези пропуски, както и препоръки за отстраняването им и насоки за подобряване ефективността на дейностите – обект на проверка
Участва в планиране на одити, подготвя въпросници, разработва одитни методики и тестове
Висше икономическо или юридическо образование
Познания в областта на банковата регулация, в т.ч. наредбите на БНБ и приложимото за банковата дейност законодателство
Професионален опит в банковата сфера е предимство
Професионален опит като вътрешен одитор се счита за предимство
Отлични компютърни умения (Word, Excel, Access)
Възможност за командировки
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 04.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.12.2025
Осъществява дейности по подготовка, инсталиране и слединсталационно обслужване на АТМ терминални устройства
Консултира клиентите при проблеми с АТМ терминални устройства и предприема своевременно необходимите действия за отстраняването им
Участва при получаване на доставки на АТМ терминални устройства и материали, свързани с тях, както и във воденето на складовите наличности
Работи със специализиран банков софтуер
Изготвя отчети, справки и анализи за дейността си и резултатите от нея
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 08.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
За обща информация
Пишете ни на нашата поща или
попълнете форма за запитване
бул. "Цариградско шосе" 111П, София 1784
Може да отворите адреса в Google Maps