Кариери

станете част от нашето семейство

Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
  • фирмено обучение;
  • отлично възнаграждение;
  • усмихнати колеги;
  • опитни ръководители;
  • банкиране по европейски стандарти.

Свободни позиции

Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:

  • валидна до: 25.11.2024

    Специалист в дирекция "Дигитално банкиране"

    София
    Специалист в дирекция

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: 
    СПЕЦИАЛИСТ В ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ гр.София
    Реф. № DB/1125DP

    Принос и ключови отговорности:

    • Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с  онлайн банкирането на Банката

    • При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента

    • Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение

    • Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи  

    • Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани  с онлайн банкирането на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/висше образование
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Умения за работа с Word, Excel и Outlook
    • Организираност и проактивност
    • Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.11.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.11.2024

    СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА

    София
    СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ЮРИДИЧЕСКИ ЛИЦА, ГР. СОФИЯ
    Ref.No BN/SF1129KYL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – юридически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за юридически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и минимум 1 година професионален опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция

    • Мотивация за обучение и развитие

    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.11.2024

    Валутен касиер

    Бургас
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Валутен касиер, гр. Бургас

    Реф. №: BN/B1121Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 21.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.12.2024

    Валутен касиер

    София
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    ВАЛУТЕН КАСИЕР,

    ГР. СОФИЯ

    Реф. №: BN/1206Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.12.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    София
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,

    ГР. СОФИЯ

    Ref. No BN/SF1206FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.12.2024

    Специалист “Финансови продукти физически лица”

    София
    Специалист “Финансови продукти физически лица”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВИ ПРОДУКТИ – ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, ГР. СОФИЯ

    Ref.No BN/SF1206KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – физически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за физически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.11.2024

    Специалист „Кредити на фирми“

    Пловдив
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, ГР. ПЛОВДИВ

    Ref.№ BN/PL1122KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление
    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 22.11.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 24.11.2024

    Младши юристконсулт - правно обслужване на кредитната дейност

    София
    Младши юристконсулт - правно обслужване на кредитната дейност

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Младши юрисконсулт Правно обслужване на кредитната дейност,
    Дирекция Правна
    Ref.No P/1124Ml.KD

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва справки чрез отдалечен достъп до регистрите при Агенция по вписванията - Имотен регистър, Търговски регистъри регистър на ЮЛНЦ, Централен регистър на особените залози, необходими за изготвянето на правни становища, обезпечения и др.

    • Изготвя, съгласува и заявява документи за вписване, подновяване, заличаване на особен залог в ЦРОЗ, както и за учредяване или заличаване на ипотека

    • Изпълнява конкретно възложени задачи за събиране и систематизиране на съдебна практика по конкретен казус/въпрос

    • Получава/предава документи от името на Банката, за чието получаване се изисква юридическо образование от съответната институция

    • Сътрудничи на колегите си от отдела при подготовка на материали и организация на работни срещи

      Резюмира задачите от проведени работни срещи на отдела

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше юридическо образованиe или студенти последен курс специалност Право
    • Умения за работа с компютърни офис приложения
    • Владеене на английски език (писмено и говоримо) се счита за предимство
    • Отлични комуникативни умения
    • Умения за работа в екип
    • Дисциплинираност и самоконтрол
    • Oрганизираност и готовност за работа в динамична среда и при повишена натовареност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 24.11.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.11.2024

    Валутен касиер

    Банско
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Валутен касиер, офис Банско (сезонна работа)
    Реф. №: BN/SBn1122Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство

    • Мотивация за обучение и развитие

    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 22.11.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.11.2024

    Специалист “Реклама, събития и спонсорства”

    София
    Специалист “Реклама, събития и спонсорства”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Специалист “Реклама, събития и спонсорства”, Дирекция “Маркетинг и реклама”
    Ref.№ МR/1122SpSS

    Принос и ключови отговорности:

    • Активно участие в организирането и осъществяването на имиджови, спонсорирани, социални и/или продуктови събития, провеждани от Банката
    • Поддържане и изграждане на взаимоотношения с неправителствени организации във връзка с провеждането на социалната политика на Банката
    • Разработване на събитийната стратегия на Банката, в съответствие с корпоративния имидж на организацията и общата маркетингова стратегия
    • Активно участие в събитийната политика на Банката
    • Изготвяне на бюджети на отделните събитийни кампании и извършва контрол на разходите
    • Участие в изготвянето на задания и избор на агенции, подизпълнители и партньори за събитиен мениджмънт
    • Участие в процеса по създаването на теми и материали, касаещи провеждането на събития
    • Ръководене на цялостния процес по организацията и ефективността на специални събития – пресконференции, отворени врати, прес-приеми, посещения, семинари и презентации, годишнини и чествания

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - образователна степен Магистър или Бакалавър или последна година студент по специалностите– Маркетинг, реклама, публична администрация
    • Познаване на рекламния, събитийния и медиен пазар е предимство
    • Отлично ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо
    • Добри комуникативни умения
    • Презентационни умения
    • Инициативност и проактивност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 22.11.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.11.2024

    Специалист "Управление на риска в картовите разплащания"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА В КАРТОВИТЕ РАЗПЛАЩАНИЯ,
    Дирекция Картови разплащания, гр. София
    Ref.No KR/1126URKR

    Принос и ключови отговорности:

    • Обработва жалби и оспорени плащания, извършени с карти на Банката на АТМ и ПОС терминали, обслужвани от Банката, според правилата на „Национална картова схема“, както и на международните картови организации "MasterCard" и "VISA"
    • Извършва анализи и предприема мерки с цел предотвратяване на злоупотреби и загуби, свързани с картови разплащания
    • Води кореспонденция с български и чуждестранни банки за установяване на CPP (Common Point of Purchase) с цел предотвратяване на потенциални злоупотреби и загуби за Банката
    • Взима становище за одобряване, относно предоставяне на реален/виртуален ПОС терминал на търговец
    • Оказва съдействие и решава проблеми, свързани с използването на банкови карти
    • Изготвя отговори на запитвания от органите на реда

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование
    • Отлични компютърни умения - MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Отлични комуникативни умения
    • Умения за работа в екип
    • Аналитичност и проактивност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.11.2024

    Валутен касиер

    Нови пазар
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: 

    Валутен касиер, гр. Нови пазар

    Реф. № BN/NP1130Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.11.2024

    Специалист ,, Обработка на данни "

    София
    Специалист ,, Обработка на данни

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    СПЕЦИАЛИСТ ОБРАБОТКА НА ДАННИ,

    ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ

    Реф. № DB/Sp1130OD

    Принос и ключови отговорности:

    • Поддържа, актуализира и следи за коректността на всички данни във вече съществуващите регистрации в клиентската база на предлаганите дигитални продукти

    • Обработва входящи заявки за нови регистрации

    • Анализира и съдейства при отстраняването на казуси, свързани с регистрацията на клиентите, като при необходимост ескалира случая към съответните екипи до разрешаването им

    • Изготвя анализи, справки и отчети за дейността си и резултатите от нея

    • Участва активно с предложения за подобряване на процесите и предлаганите услуги от MyFin

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/Висше образование
    • Добри компютърни умения (MS Office)
    • Владеене на английски език е предимство
    • Клиентоориентирано поведение
    • Отговорност, организираност и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.11.2024

    AML Specialist

    София
    AML Specialist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:

    AML Specialist,

    Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/1130SpAML

    Contribution and key responsibilities:

    • Ensure efficient identification and monitoring of customer activities and transactions considered suspicious
    • Conduct proper investigation of suspicious customer behaviors, issues, policies, regulations, industry best practices, and developing trends
    • Perform screening against PEP, TF, Adverse Media and Sanctions lists
    • Understand product specific AML risks and provide expertise for appropriate automated or manual solutions to mitigate those risks
    • Identify and report potential weaknesses in processes
    • Monitor the efficiency of customer monitoring rules and complete updates when necessary

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree – Economics, Finance or other relevant field
    • Professional experience – at least 1 year in a financial institution or technology company
    • Proficient in MS Office – Excel, PowerPoint, Word
    • Communicative and adaptive
    • Fluent English
    • Team player

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 30.11.2024 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 25.11.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Созопол
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,

    офис созопол

    Реф. BN/sz1125FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.11.2024

    MOBILE ANDROID DEVELOPER

    София
    MOBILE ANDROID DEVELOPER

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:

    MOBILE ANDROID DEVELOPER

    Ref.№: DB/AND1130MD

    Contribution and key responsibilities:

    • Mobile Application Development: Design, develop, and maintain high-quality Android applications, specializing in secure, responsive, and user-friendly interfaces tailored for banking.
    • UI/UX Implementation: Convert design concepts into functional, engaging mobile interfaces; collaborate with UI/UX designers to deliver a seamless, customer-centered experience.
    • API Integration: Securely integrate mobile applications with back-end APIs, ensuring robust data handling and transaction security in line with banking standards.
    • Code Review & Quality Assurance: Perform code reviews and implement quality assurance practices, maintaining clean, testable, and efficient code optimized for mobile.
    • Performance Optimization: Optimize application performance for various devices and screen sizes, with a focus on delivering smooth and efficient performance across the Android ecosystem.
    • Cross-Functional Collaboration: Work closely with Product Owners, Business Analysts, UI/UX Designers, QA, and Back-End Developers to introduce and refine features in mobile banking applications.
    • Problem Solving: Troubleshoot and resolve Android-specific issues to maintain a stable, secure, and efficient user experience.

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor’s degree in Mathematics, Computer Science, Information Systems, Engineering, or a related field is advantageous.
    • At least 2 years of hands-on experience in Android mobile application development
    • Strong skills in Android development, with expertise in Kotlin, Java, REST APIs, Firebase, Android SDK, Git, and code review practices.
    • Familiarity with Android platform-specific design standards, performance optimization techniques, and mobile security best practices.Ability to diagnose and resolve front-end issues effectively
    • Proficient in diagnosing and resolving front-end issues for seamless mobile performance.
    • Strong verbal and written communication skills, with the ability to clearly convey technical concepts to diverse stakeholders.
    • Ability to work independently and as part of a collaborative team
    • Fluent in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by ж to email: jobs@fibank.bg

    For additional informatio 30.11.2024 : contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.11.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Слънчев бряг
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,

    офис Слънчев Бряг

    Реф. BN/sb1126FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.11.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Несебър
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,

    гр. НЕСЕБЪР

    Реф. BN/Ns1126FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.11.2024

    Валутен касиер

    Созопол
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Валутен касиер

    офис Созопол

    Реф. №: BN/Sz1126Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута

    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки

    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.11.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.12.2024

    Junior Developer - Core Banking System

    София
    Junior Developer - Core Banking System

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:

    Junior Developer - Core Banking System

    at IT Department, Sofia

    Ref. No IT/1211Dev

    Contribution and key responsibilities:

    • Assist in the development and deployment of the Core Banking System
    • Write clean, efficient, and maintainable code under the guidance of senior developers
    • Participate in code reviews and contribute to the quality assurance process
    • Collaborate with cross-functional teams, including product managers, architects, and quality assurance, to deliver high-quality software solutions
    • Troubleshoot and debug issues in a timely and efficient manner
    • Stay current with industry trends and emerging technologies

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor’s degree in Computer Science, Software Engineering, or a related field (or in the final year of study)
    • Some experience in software development, including internships or academic projects
    • Some experience in programming software technologies such as Java, SQL (Oracle PLSQL is considered as an advantage), Scripting languages
    • Understanding of software development principles, design patterns, and best practices
    • Strong problem-solving skills and a willingness to learn
    • Good communication and interpersonal skills
    • Ability to work in a team-oriented, collaborative environment

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 11 December 2024  to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.12.2024

    Database Administrator

    София
    Database Administrator

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:

    Database Administrator

    at IT Department, Sofia

    Ref. No IT/Sp1211ABD

    Contribution and key responsibilities:

    • Manage databases ORACLE, MSSQL, MySQL and others
    • Participate in the development of database security policies and strategies
    • Participate in projects for implementation of new software solutions / applications
    • Archive databases
    • Monitor and tune databases, if necessary
    • Install database management software
    • Responsible for setting up databases
    • Manage disk space used by databases
    • Participate in the preparation of strategies for data archiving and data recovery
    • Manage users' access to databases in accordance with access confidential information rules
    • Raise and resolve client issues in ticketing system
    • Communicate with Oracle support
    • Ensure proper and trouble-free operation of databases in real time

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's/Master’s Degree – Information and/or Computer Technology
    • Professional experience – at least 1 year on a similar position
    • In-depth command of Oracle databases
    • Кnowledge of database schema maintenance and space management
    • Knowledge of structured query language
    • Basic command of LINUX / UN IX / Windows operating systems
    • Good computer command - skills for working with Ms Office products
    • Proficiency in English at work level - written and spoken
    • Team-work oriented
    • Analytical and proactive

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by11 December 2024  to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.12.2024

    Lead Software Developer - Core Banking System

    София
    Lead Software Developer - Core Banking System

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: 

    Lead Software Developer - Core Banking System

    at IT Department, Sofia

    Ref. No IT/1211HeadDev

    Contribution and key responsibilities:

    • Lead the design, development, and deployment of the Core Banking System
    • Manage and mentor a team of software developers, fostering a collaborative and innovative work environment
    • Collaborate with cross-functional teams, including product managers, architects, and quality assurance, to define and deliver high-quality software solutions
    • Ensure the scalability, security, and performance of the Core Banking System
    • Conduct code reviews, establish coding standards, and implement best practices for software development
    • Stay current with industry trends and emerging technologies to drive continuous improvement and innovation
    • Troubleshoot and resolve complex technical issues in a timely and efficient manner

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor’s/Master’s degree in Computer Science, Software Engineering, or a related field
    • 5+ years of experience in software development, with at least 3 years in a leadership role
    • Strong proficiency in programming software technologies such as Java, Oracle PLSQL, Python or other scripting languages
    • Extensive experience with core banking systems or financial software development
    • Deep understanding of software architecture, design patterns, and best practices
    • Excellent problem-solving skills and a proactive approach to identifying and mitigating risks
    • Strong leadership, communication, and interpersonal skills
    • Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple priorities effectively

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 11 December 2024 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.12.2024

    Специалист ,, Валутни разплащания ''

    София
    Специалист ,,  Валутни  разплащания ''

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Специалист Валутни разплащания,

    Дирекция ИТ, гр. София

    Ref.No IT/1211VR

    Принос и ключови отговорности:

    • Получава, координира, обработва, осчетоводява и контролира всички входящи и изходящи плащания на Банката в чуждестранна валута на ниво Валутна наличност
    • Поддържа и координира цялата необходима кореспонденция, свързана с документооборота по трансакциите
    • Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, осчетоводяване, проверка и излъчване на валутни преводи
    • Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, проверка, издаване и осчетоводяване на чекове
    • Следи и отговаря за условията по споразуменията с чуждестранните банки кореспонденти по отношение на комисионните, свързани с плащанията на Банката, рекламациите, и дейността по обработка на чекове

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Аналитично мислене
    • Нагласа и умения за работа в еки

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.11.2024

    Специалист "Администриране на проблемни активи"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Специалист Администриране на проблемни активи,

    ДирекцияПроблемни активи, гр. София

    Ref.№ PA/Sp1128Admin

     

    Принос и ключови отговорности:

    • Администрира проблемни кредитни експозиции на юридически и физически лица
    • Изготвя покани за предсрочна изискуемост
    • Изготвя извлечения от счетоводните книги по чл. 417 т. 2 от ГПК и др.
    • Изготвя съдебно-счетоводни експертизи
    • Изготвя документите за подновяване, промяна и заличаване на обезпечения (по вписване в ЦРОЗ и АВ)
    • Изготвя нареждания към дирекция “Кредитна администрация”
    • Подготвя платежни нареждания към частни съдебни изпълнители, съдилища общини и др.
    • Изготвя договори, споразумения, анекси, погасителни планове и др. документи, свързани с преструктурирането на проблемни кредитни експозиции

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика, Финанси и Банково дело се считат за предимство
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 03.12.2024

    Мениджър ,, Финасови институции ''

    София
    Мениджър ,, Финасови институции ''

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: МЕНИДЖЪР ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ, Дирекция Финансови институции и кореспондентски отношения, гр. София

    Ref.No FIKO/1203M

    Принос и ключови отговорности:

    • Установява, поддържа и развива дългосрочни партньорства с водещи международни и местни банки и финансови институции
    • Управлява кореспондентската мрежа на Банката, като поддържа отлични отношения и постоянен контакт с водещи световни банки
    • Подпомага международния бизнес на Банката, като съдейства за разрешаване на различни казуси, свързани с валутни разплащания, гаранции и акредитиви, трежъри продукти и др.
    • Управлява гаранционни и on-lending програми (идентифицира потенциални програми, анализира ползите от участието, отговаря за процеса по кандидатстване, а в последствие - организира изпълнението и поддържа отлични отношения с партньорската/гарантиращата институция

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование – образователна степен магистър в областта на Икономика, Финанси или Бизнес администрация

    • Минимум 3 години опит в банка, финансова институция или ДПУ

    • Отлични компютърни умения – MS Excel, Word и Outlook

    • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо

    • Комуникативни умения

    • Презентационни умения

    • Опит в преговори и продажби се счита за предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 03.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.11.2024

    Специалист „Кредити на фирми“

    Варна
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: 

    СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, ГР. ВАРНА

    Ref.№ BN/V1129KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление

    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция

    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти

    • Много добри компютърни умения – MS Office

    • Владеене на английски език на работно ниво

    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.11.2024, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.12.2024

    Специалист "Системна сигурност и телефония"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Специалист Системна сигурност и телефония,

    Дирекция ИТ

    Ref.No IT/1211SST

    Принос и ключови отговорности:

    • Внедрява и контролира правила и практики на достъп и употреба на информационните ресурси, валидни за всички служители на Банката
    • Осигуряване на мрежови достъпи, мониторинг и администрация на CISCO ASA, F5, WAF
    • Конфигуриране на заявки за мрежови достъпи, VPN и телефония
    • Извършва контрол на достъпа до вътрешните и външни информационни ресурси на Банката
    • Участва в проекти, свързани със системната сигурност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование в областта на информационните технологии и компютърната техника, като степен Магистър се счита за предимство
    • Минимум 2 години професионален опит на аналогична позиция
    • Добро познаване на общите мрежови концепции – routing & switching
    • Опит със CISCO IOS синтаксиса
    • Познания в областта на сигурността – Firewall, VPN, IPS, Web Security
    • Опит в управлението на устройства за сигурност (Cisco, F5 (предимство))
    • Умения за защита на компютърни мрежи и системи
    • Опит със Cisco UCCE и CUCM се счита за предимство
    • Владеене на английски език на работно ниво – писмено и говоримо

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 18.12.2024

    Business Analyst

    София
    Business Analyst

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other

    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:

    Business Analyst at

    Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/1218BA

    Contribution and key responsibilities:

    • Analyze and prepare change request documents for implementation of new or improving existing features in mobile and web platforms for digital banking
    • Collaborate with business stakeholders to gather requirements and translate them into epics and user stories in Jira
    • Track the progress of the new features and manage product backlog in Jira
    • Participate in workshops and daily/weekly meetings with external vendors
    • Prepare Sequence diagrams (BPMN)
    • Communicate with the development teams – developers and designers

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree

    • Minimum of 1 years of experience as a Business Analysis, preferably within the banking or financial sector

    • Problem-solving skills and great attention to details

    • Creative and analytical approach

    • Experience working in an Agile environment and as a part of a product development team

    • Experience with Atlassian Jira incl. writing epics and user stories, etc.

    • Communication, collaboration and teamwork

    • Proficiency in English

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 18 December 2024  to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.12.2024

    Технически секретар

    София
    Технически секретар

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: 

    ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР

    Реф. № OKKO/1202TS

    !!! Позицията е подходяща за студенти – възможност за работа на намалено и/или гъвкаво работно време

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря на телефонни запитвания от клиенти на Банката и насочва телефонните обаждания и съобщения към отговорните служители
    • Съдейства при организацията на посещения на клиенти и партньори със служители на Банката
    • Организира работни срещи и други работни ангажименти на служители в Банката
    • Организира поддържането и подреждането на офиса и помещенията за срещи в съответствие с изискванията

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Добри комуникативни умения и желание за работа в екип
    • Позитивност, организираност и инициативност
    • Ползване на английски език на работно ниво се счита за предимство
    • Подходяща за студенти, хора с малко или без опит
    • Желание за развитие и потенциал за обучение в корпоративна среда с утвърдени стандарти и високо ниво на професионализъм

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.12.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.11.2024

    Специалист ,, Управление на активи ''

    София
    Специалист ,, Управление на активи ''

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: 

    СПЕЦИАЛИСТ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ,

     ДИРЕКЦИЯ УПРАВЛЕНИЕ НА АКТИВИ, гр. София

    Реф. №: UA/1129Sp

    Принос и ключови отговорности:

    • Поддържа дигитална база данни, свързана с електронен регистър на придобити активи
    • Отговаря за актуализация на офертите в дигиталната страница за продажби на Банката
    • Проучва пазара на недвижими имоти, следи за актуалните тенденции
    • Изготвя пазарни проучвания, анализи и презентации

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - образователна степен Бакалавър с икономическа специалност
    • Добри компютърни умения - MS Office (Excel, Word)
    • Ползване на английски език на работно ниво - писмено и говоримо
    • Умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.11.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.