Виртуален ПОС терминал
Сигурни плащания в реално време
Виртуалният ПОС терминал от Fibank осигурява възможност да приемате сигурни плащания с карти Visa и MasterCard в реално време независимо от банката издател.
Услугата е предназначена за юридически лица, регистрирани на територията на Република България, които осъществяват продажби на стоки/услуги от разстояние през интернет чрез електронни системи:
- онлайн магазини
- мобилни приложения
- дигитални платформи
- резервационни системи и др.
С услугата „Виртуален ПОС терминал“ от Fibank:
Работите лесно, удобно и сигурно:
- предлагате възможност на своите клиенти да извършват сигурни плащания в реално време;
- мониторинг на трансакции в реално време;
- възможност за приемане на периодични плащания и/или абонаменти;
- бърза и лесна интеграция към банковата платформа.
Условията, които ви предлагаме:
- Виртуален ПОС терминал:
- безплатно активиране;
- без такса поддръжка на терминалното устройство;
- безплатна техническа поддръжка.
- Специални финансови условия:
- специални условия за откриване на разплащателна сметка в Първа инвестиционна банка, обслужваща плащания от ПОС терминални устройства;
- по-ниска такса за обслужване на разплащателната сметка с включена услуга в електронното банкиране Моята Fibank;
- преференциални такси за обслужване на трансакции при разплащания с карти;
- безплатно издаване на бизнес дебитна карта към сметката на ПОС терминалите;
- заверяване на приетите плащания на следващия работен ден от датата на трансакцията;
- своевременни справки с детайлна информация за картовите разплащания, през терминалните устройства за потребителите на Моята Fibank;
- индивидуално обслужване и съдействие при въпроси свързани с виртуалния ПОС терминал
- безплатни електронни извлечения по сметката, обслужваща ПОС терминалните устройства, чрез услугата в електронното банкиране Моята Fibank.
Изисвания към електронната система на търговеца:
Електронната система (онлайн магазин, мобилно приложение, уебсайт, резервационна система, уеб платформа) на търговеца трябва да осигурява възможност на крайния потребител да получи пълна информация за всяка от продаваните стоки / услуги. Потребителят трябва да има възможност да направи своята поръчка чрез ясен процес от стъпки. Всички детайли, свързани с процеса на осъществяване на продажбите чрез електронната система на търговеца (Права и задължения на търговеца и потребителя; Процес на осъществяване на поръчка от страна на потребителя; Условия за рекламация, Гаранционни условия, Условия за изпълнение на доставка и др.), трябва да бъдат описани подробно в Общите условия за извършване на продажби, публикувани в съответната електронна система на търговеца.
Стъпки за подаване на заявка и активиране на услугата:
- Свалете Искане за регистрация на виртуален ПОС терминал. Попълнете, поставете подпис и печат, разпечатайте в един екземпляр и подайте в офис на банката, заедно със следните документи:
- копие от личната карта на управителя (пълномощника);
- актуално състояние на фирмата от Търговския регистър;
- учредителен акт (устав / дружествен договор);
- копия от документ, доказващ собственост (права за ползване) на домейна на търговския уебсайт;
- копие от договор с куриерска фирма (в случай, че е сключен такъв);
- лиценз, удостоверение и др. документ, издаван от държавни или общински структури, в случай че се изисква за съответната дейност.
- На място в банковия офис ще Ви бъде предоставен и договор за разплащания чрез виртуален ПОС терминал.
Минимални изисквания за сайта:
- При подаване на заявка за виртуален ПОС терминал вашата електронната система за продажби (онлайн магазин, уебсайт, мобилно приложение и др.) трябва да бъде в етап нa разработка, който позволява да бъде извършена инспекция от страна на Банката.
- Необходимо е потребителският интерфейс в системата да бъде изграден, съответните стоки/услуги да бъдат налични в електронната система с публикувани цени и съответната информация за всяка стока/услуга (описание, характеристики, гаранционни условия и др.).
- Да бъде възможно да се инспектира процесът по създаване и завършване на електронна поръчка от страна на потребителя в електронната система на търговеца.
- Да бъдат публикувани Общите условия за осъществяване на онлайн продажби, в които подробно да бъдат описани всички аспекти, обхващащи осъществяването на тази дейност: права и задължения на търговеца и потребителите; начин за извършване на поръчка на стока / услуга; правила и политика за рекламация и връщане / отказ от закупени стоки/услуги от страна на потребителите; условия, цени и срокове за изпълнение на поръчките и доставка на съответните стоки / услуги;
- Да бъдат публикувани всички данни на юридическото лице (име, ЕИК номер, адрес по съдебна регистрация, адреси, телефони и имейл адреси за контакт от страна на потребителите).
За да се премине към процес на разглеждане на заявка за виртуален ПОС терминал, трябва да бъдат изпълнени всички описани изисквания.
Техническа информация:
- Техническият екип на Търговеца трябва да изгради връзка между съответната електронна система за продажби на Търговеца и виртуалния ПОС терминал, дефиниран в тестовата банкова система за изпълнение на онлайн картови плащания. Този процес трябва да бъде осъществен в съответствие с инструкцията за интеграция на онлайн търговец, която можете да свалите от тук.
На цена на разговор към фиксирани мрежи според вашия тарифен план
Пишете ни на нашата поща или попълнете форма за запитване
На цена на разговор към фиксирани мрежи според вашия тарифен план
Пишете ни на нашата поща или попълнете форма за запитване
На цената на разговор към мобилен номер според вашия тарифен план
pos_helpdesk@offices.fibank.bg
Пишете ни на нашата поща или попълнете форма за запитване