Предимства

Банкирате от мобилния си телефон

Подходящо за

Физически и Юридически лица

Такси

Без такса регистрация

Преводи

По-ниски такси от преводите в офис

Процес на регистрация


Обединяване на приложенията My Fibank & Fibank Token

Потвърждавайте всички преводи и операции в приложението My Fibank, без да е необходимо да използвате друго мобилно приложение.


Предимства:

  • Бързо потвърждение на преводи без необходимост от допълнително устройство
  • ПИНт код за потвърждение на всички операции (преводи, операции, договори и други)
  • Самостоятелна активация без необходимост от посещение в офис
  • My Fibank става равностоен по функционалност на електронен подпис (КЕП), хардуерен или софтуерен токън за банкиране от разстояние
  • При вход и потвърждение на операции в уеб версията (fibank.bg) е необходимо потвърждение чрез Push известие или сканиране на QR код


Свали мобилното приложение My Fibank от:                                 App Store          Google Play         AppGallery

Активация на мобилното приложение

С няколко лесни стъпки може да активирате мобилното приложение My Fibank и да създадете своя глобален ПИНт код, който да използвате при вход в приложението, подписване на операции:


1. Изтеглете мобилното приложение My Fibank;

2. Въведете Вашето потребителско име и парола;

3. Въведете полученият 6-цифрен код от SMS в полето за активация;

4. Създайте Вашият глобален 4-цифрен ПИНт код;

5. Изберете предпочитан метод за вход и потвърждение на операции в приложеието;



Вход и потвърждаване на операции

След успешна активация, входът и потвърждаването могат да се извършват чрез ПИНт код или биометрия (пръстов отпечатък или лицево разпознаване).

Регистрация в My Fibank

За да ползвате Моята Fibank, е необходимо да се регистрирате като потребител по един от следните начини:


  1. Онлайн регистрация:
  • регистрация и потвърждение изцяло онлайн fibank.bg за физически лица, притежатели на дебитна или кредитна карта, издадена от Fibank на тяхно име;
  • онлайн заявка с потвърждаване в офис - можете да направите онлайн заявка за регистрация на адрес fibank.bg, след което е необходимо да я потвърдите в най-удобния за Вас клон на Fibank.

 

  1. На място в клона на Fibank

Забележка: Ако вече имате съществуващо потребителско име, можете да получите достъп до други регистрации, за които сте пълномощник, с подписване на документ в банков офис.

Повече информация за процеса на регистрация може да намерите в помощното меню на сайта my.fibank.bg


  1. Регистрация с потвърждение чрез мобилно приложение "Evrotrust"

Регистрацията позволява достъп до пълните функционалности на активното онлайн банкиране.

Научете повече за дистанционното подписване на документи с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от "Evrotrust".

Нашето предложение

Уважаеми клиенти, 

Бихме искали да ви уведомим за следните нови функционалности в електронното банкиране Моята Fibank:


  • Искане за Жилищен/Ипотечен кредит през уеб версията на Моята Fibank – подаване на искане за ипотечен кредит на база финансови параметри изцяло онлайн чрез My Fibank. Искането може да бъде потвърдено само с паролата за Моята Fibank без да е необходим Software/Hardware Token. Възможна е видео консултация с кредитен специалист. Заявката е достъпна уеб версията на My Fibank за всички клиенти физически лица от меню Кредити.
  • Възможност за доставяне на новоиздадени карти чрез куриер - доставка на дебитни и кредитни карти с куриер до посочен от клиента адрес. Опцията е активна във всички форми в My Fibank уеб и мобилно приложение. Таксата за новата услуга е 10 лв.;
  • Активиране на карти, доставени с куриер в My Fibank уеб и мобилно приложение. Процесът по активация е бърз, лесен и сигурен;
  • Закупуване на електронни винетки за леки автомобили и ремаркета през уеб и мобилно приложение My Fibank. Функционалността е налична от меню Електронни винетки.


Уважаеми клиенти,

Чрез дистанционното подписване на документи с Квалифициран електронен подпис (КЕП) от “Evrotrust”, можете лесно, бързо и удобно - без да посещавате банков офис, да:

  • извършите регистрация за електронно банкиране „Моята Fibank” с достъп до пълната функционалност на активното дистанционно банкиране;
  • извършите промяна във Вашата регистрация свързана с получаване на възможност да извършвате активни банкови операции;
  • заявите издаване на Fibank Token;
  • регистрирате мобилно устройство за мобилното приложение My Fibank и др.

Електронното банкиране Моята Fibank е услуга, чрез която удобно и лесно управлявате личните или фирмените финанси от разстояние. С единната платформа Моята Fibank извършвате банкови операции директно от своя компютър, смартфон или друго мобилно устройство с интернет връзка при високо ниво на сигурност.
С Моята Fibank можете да:
  • Кандидатствате за потребителски кредит изцяло онлайн;
  • Заявите нова дебитна карта към нова или съществуваща сметка;
  • Заявите нова/предоговорите лимит по съществуваща кредитна карта;
  • Получите Вашата дебитна/кредитна карта на посочен от Вас адрес, доставена чрез куриер;
  • Активирате получена с куриер карта бързо, лесно и сигурно;
  • Кандидатствате за ипотечен кредит на база на финансови параметри изцяло онлайн;
  • Закупите електронни винетки за леки автомобили и ремаркета; 
  • нареждате всички видове преводи с до 50% по-ниски такси от стандартните такси и комисиони на банката;
  • плащате битови сметки и данъци към Столична община от регистрацията си като физическо лице;
  • нареждате преводи от файл и периодични преводи;
  • откривате и закривате разплащателни сметки и депозити в левове и чуждестранна валута;
  • договаряте преференциален валутен курс и закупувате валута;
  • следите салда и движения по разплащателни сметки и депозити в реално време;
  • получавате информация за плащанията с карти още преди те да бъдат осчетоводени (картови авторизации);
  • следите месечните си извлечения по кредитни карти онлайн;
  • получавате извлеченията по кредитни карти и отчетите по разплащателни сметки по имейл;
  • се регистрирате за услугата "3D Сигурност на карта";
  • експортирате данните от Вашите извлечения в различни формати - еxcel, pdf или html с цел по-лесна обработка на данните;
  • юридическите лица могат да извършват масови преводи.
Условията, които ви предлагаме:
  • регистрация и поддръжка на услугата без такса;
  • достъп до системата само с парола и потребителско име*;
  • плащане на битови сметки и данъци към Столична община само с парола и без такса;
  • онлайн справки и следене на сметки - без такса.

* За гарантиране на по-висока степен на защита на информацията препоръчваме да ползвате по-сложни пароли за достъп.

Средства за подпис:

За извършване на активни банкови операции през Моята Fibank е необходимо да използвате едно от посочените по-долу средства за подпис, в зависимост от Вашите лични предпочитания:

Нива на лимити за операции чрез My Fibank:

Нивата на лимити са максималните суми, до които всеки един клиент може да извършва трансакции през Моята Fibank. Нивата за лимити са валидни за клиентите физически лица и са, както следва:

  • дневен лимит в размер на 100 000 лв. или равностойността им в друга валута;
  • седмичен лимит на сметка за изпълнение на платежни операции в размер на 200 000 лв. или равностойността им в друга валута.

Всеки един клиент физическо лице, който желае да извършва платежни операции при лимити, различни от определените от Банката, може да ги промени, като подаде лично молба в клон на Fibank и сам определи свои лични лимити за платежни операции.

Лимити за операции, инициирани чрез трети страни доставчици (ТСД):

Банката изпълнява плащания инициирани чрез ТСД за сума/и до левовата равностойност на 15 000.00 (петнадесет хиляди) евро или равностойностна им в друга валута.


Мобилно приложение

Мобилно приложение "My Fibank"

С мобилното приложение My Fibank Вашата банка е навсякъде с Вас - сигурно и удобно

Основни функции на приложението:
  • НОВО: Заявка на дебитна карта по съществуваща сметка или към изцяло нова стандартна разплащателна сметка за клиенти физически лица. Възможност за заявяване на карти за деца и тийнейджъри, както и микрокарти с гривни към тях.
  • НОВО: Възможност за доставяне на новоиздадени карти чрез куриер - доставка на дебитни и кредитни карти с куриер до посочен от Вас адрес. Таксата за новата услуга е 10 лв.
  • НОВО: Активиране на карти, доставени с куриер – бързо, лесно и сигурно.
  • НОВО: Закупуване на електронни винетки за леки автомобили и ремаркета.
  • Активно банкиране от юридически лица 

Може да банкирате през приложението сигурно, бързо и удобно, като потвърждавате операции до определени лимити с парола, a над тях с - Token.

- За активно банкиране е необходимо да регистрирате мобилното си устройство, за да банкирате сигурно, бързо и удобно, като потвърждавате операции до определени лимити с парола, a над тях с - Token.

  • Замразяване/ Размразяване на карта – избирайки тази опция, картата ви ще бъде временно ограничена за плащане. Можете да я активирате отново, когато пожелаете.
  • Блокиране на карта – при тази операция картата ви ще бъде блокирана, без възможност за повторно активиране. Тази услуга се използва при изгубена или открадната карта. 
  • Заплащане на задължения по комунални услуги за потребители физически лица.
  • Касови операции за потребители физически лица - възможност за вноска, теглене и заявка за наличност на средства от удобен офис на Банката .
  • Възможност да извършвате преводи в страната и в чужбина само с един клик. Интуитивната система за разплащания ви води от началото на операцията до нейното успешно приключване. За да бъде банкирането още по-бързо и лесно, имате възможност да използвате шаблони към Вашите плащания. Само с един клик можете да копирате и да нареждате преводи.
  • Непълнолетни лица между 14-18 годишна възраст притежатели на teen карта могат да се възползват от мобилното приложение, за да нареждат преводи между собствените си сметки (разплащателна и Smart teen сметка).
  • Получавате пълен и подробен отчет за вашите сметки - проверете наличността, сумите на получените и наредените преводи, датите на откриване и др. Погрижили сме се всички справки да бъдат представени визуално с удобни графики.
  • Винаги сте информирани за своите депозити - чрез приложението лесно можете да разберете натрупаната до момента лихва, да проверите датата на падеж и дните, оставащи до падежа.
  • Управлявате лесно своите кредитни и дебитни карти - следите всички плащания, направени с тях, с какви средства разполагате по картовите сметки, какъв е усвоеният кредитен лимит по вашите кредитни карти и др. Можете да погасявате дължимите суми по кредитните си карти само с едно натискане на бутона.
  • Дигитализират своите карти Mastercard®:
    • в Apple Wallet за потребителите на iOS
    • в приложението My Fibank за потребителите на Android*.

      * Услугата не се поддържа от версията на мобилното приложение My Fibank предлагана през AppGallery.
  • Имате възможност и сами да определяте и променяте лимитите за трансакции по вашите карти без да посещавате офис на банката. Лимитите влизат в сила веднага, след като са зададени, а услугата по промяна е без такса.
  • Бързо откривате клоновете и банкоматите на Fibank чрез картата в приложението - ориентирайте се лесно кои са най-близките ни клонове и банкомати, вижте работното им време и контакти, използвайте и Maps, за да стигнете най-бързо до тях. За ваше удобство сме приложили актуални снимки на нашите клонове и офиси.
  • Информация за валутни курсове - следите в реално време "курс купува" и "курс продава" на Fibank за валутите, с които работи банката.
  • Оферти - тук първо за потребителите на приложението ще публикуваме актуална информация за нови продукти и услуги или за актуални промоции. Следвайте ни, за да сте информирани преди всички.
  • Можете да изберете настройки, чрез които работата ви с приложението ще бъде още по-удобна и приятна. За повече информация - разгледайте своя профил в приложението и меню "Настройки".
Не сме забравили и вашата сигурност
  • Биометрични данни - пръстов отпечатък или лицево разпознаване (само за iOS), като средство за достъп и идентификация.
    Имате различни възможности да изберете лимити на операциите и настройки за сигурност като продължителност на сесията, промяна на вида банкиране и други.

    От настройките на приложението можете да изберете:
    • Политика за потвърждаване на активните операции:
      • всички операции с Token устройство;
      • операциите до определените лимити за приложението с парола за вход и/или биометрични данни.
    • Политика за достъпване:
      • с потребителско име и парола за вход и/или биометрични данни;
      • с потребителско име и Token устройство.
    • Продължителността на валидност на сесията в приложението. Не се препоръчва използване на неоснователно дълга сесия.
Нива на лимити за платежни операции:
  • Нива на лимити за физически лица, при нареждане на платежни операции през мобилното приложение My Fibank (валидни до 29.09.2020 г.). Вижте тук.
  • Нива на лимити за физически лица, при нареждане на платежни операции през мобилното приложение My Fibank (валидни от 30.09.2020 г.). Вижте тук.
  • Нива на лимити за юридически лица, при нареждане на платежни операции през мобилното приложение My Fibank. Вижте тук.
Поддържани операционни системи:

Приложението е достъпно за iOS и Android, при задължителни минимални изисквания към версията, определени от разработчиците (Банката).Към момента минималните изисквания са: Android OS v.8.0 и iOS 13.0.

Мобилното приложение "My Fibank" е достъпно за свободно (безплатно) изтегляне от каталога с приложения, поддържан от съответната операционна система:

App Store

Google Play

AppGallery



Препоръки и указания Документи