Дебитни и кредитни карти от Fibank

Удобство в ежедневието, допълнителни предимства и безценни преживявания

Видео консултант

За ваше удобство може да получите повече информация и чрез видео връзка с наш консултант.

Виж повече

Често задавани въпроси

Мога ли сменя ПИН кода на моята дебитна карта?

Да, на всеки банкомат на Fibank в страната. С цел сигурността на Вашата карта и средства, Ви съветваме да го направите веднага след като я получите.

Какво е необходимо да направя ако картата ми бъде открадната или я загубя/забравя ПИН кода?

Необходимо е веднага да се свържете със служител на банката и да блокирате Вашата карта с цел предпазване от неоторизирани действия. Следващата стъпка е да посетите офис на Fibank и да подадете искане картата Ви да бъде преиздадена.

Ако картата ми е с изтекла валидност/ предстои да изтече/ какво трябва да направя?

Банката автоматично преиздава дебитните карти, чиято валидност изтича. Ще бъдете известени на Вашия мобилен номер за това или можете да се обърнете към обслужващия Ви офис/служител.