Уважаеми клиенти,
Във връзка с въведеното извънредно положение в страната, свързано с разпространението на коронавируса (COVID-19), за нас здравето и сигурността на нашите клиенти, бизнес партньори и служители са от първостепенно значение.
Ние разработихме проактивен план на действие в тази ситуация, който прилагаме с цел осигуряване на редица възможности за управление на финансовите средства от сигурността и комфорта на дома.
1. Направихме промяна в работното време на офисите с цел да защитим своите клиенти и служители
2. В синхрон с препоръките на официалните власти, въведохме изисвания за посещение на банковите салони
3. Дистанционното банкиране Моята Fibank е на разположение на нашите клиенти 24/7 за безопасно банкиране от дома
4. Предлагаме специален пакет от безплатни дигитални услуги за клиентите си
5. Дарихме 1000 теста за безплатно изследване на COVID-19
Във връзка със съобщенията в медиите, касаещи възникнали измамни схеми, свързани с COVID-19, Ви призоваваме да бъдете особено бдителни и да проверявате легитимността на всеки, изискващ от Вас лична информация или средства.