Възможности

Открийте пакет „Бизнес Клас“ или „Бизнес Клас +“ изцяло онлайн

Предимства

Комбинирате банкови услуги и спестявате

Подходящо за

Юридически лица, които предпочитат да банкират дистанционно

Такси

18,50 или 29,50 лева на месец

Предимства

   


Онлайн Регистрация на Бизнес Клиенти

Станете бизнес клиент на Fibank онлайн и се възползвайте от удобството и ефективността на нашите банкови услуги.


Свалете мобилното приложение My Fibank:  App Store  Google Play  AppGallery

Предимства:

  • Комбиниране на банкови услуги: Оптимизирайте времето си, като комбинирате различни банкови продукти.
  • Спестявания: Насладете се на конкурентни такси и изгодни условия.

Възможности:

  • Пакети „Бизнес Клас“ и „Бизнес Клас +“: Изберете най-подходящия пакет за вашия бизнес и регистрирайте се изцяло онлайн.
  • Електронно банкиране: Пълен достъп до „Моята Fibank” за управление на вашите финанси отвсякъде и по всяко време.

Подходящо за:

  • Юридически лица: Перфектно решение за компании, които предпочитат дистанционно банкиране.
  • Гъвкавост: Подходящо за различни правни форми като ЕТ, ЕООД, ООД, регистрирани в България.

Такси:

  • Пакет „Бизнес Клас“: 18,50 лв./месец
  • Пакет „Бизнес Клас +“: 29,50 лв./месец





Регистрирайте се изцяло онлайн през регистрационната форма.


Пакети

Пакети

Пакет Fibank Бизнес Клас

Разплащателна сметка:

  • В лева, евро или долари
  • Без такса за откриване и водене
  • предоставяне на регулярни извлечения на e-mail адрес

Дебитна карта VISA Business Debit/Mastercard Business Debit

  • без такси за издаване
  • онлайн управление на карти (блокиране, замразяване и промяна на лимити)

Електронно банкиране „Моята Fibank” и пакет Fibank Бизнес Клас с включени:

  • 10 безплатни изходящи междубанкови преводи Бисера вкл. периодични преводи, наредени през електронното банкиране „Моята Fibank”   
  • Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи през електронното банкиране „Моята Fibank”, наредени от сметки в лева
  • Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови масови преводи по сметки в ПИБ, наредени от сметка в лева
  • Неограничен брой безплатни периодични вътрешнобанкови преводи
  • преводи с до 8 пъти по-ниски такси, в сравнение с офис на банката
  • мобилно приложение My Fibank за пълна свобода и много възможности
Пакет Fibank Бизнес Клас +

Разплащателна сметка:

  • В лева, евро или долари
  • Без такса за откриване и водене
  • предоставяне на регулярни извлечения на e-mail адрес

Дебитна карта VISA Business Debit/Mastercard Business Debit

  • без такси за издаване
  • онлайн управление на карти (блокиране, замразяване и промяна на лимити)

Електронно банкиране „Моята Fibank” и пакет Fibank Бизнес Клас + с включени:

  • 20 безплатни изходящи междубанкови преводи Бисера вкл. периодични преводи, наредени през електронното банкиране „Моята Fibank”
  • Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови преводи през електронното банкиране „Моята Fibank”, наредени от сметки в лева
  • Неограничен брой безплатни вътрешнобанкови масови преводи по сметки в ПИБ, наредени от сметка в лева
  • Неограничен брой безплатни периодични вътрешнобанкови преводи
  • преводи с до 8 пъти по-ниски такси, в сравнение с офис на банката
  • мобилно приложение My Fibank за пълна свобода и много възможности

Често задавани въпроси

Какви са стъпките за онлайн регистрация?

Онлайн регистрацията на бизнес клиенти изисква попълване на заявка, видео идентификация и при необходимост предоставяне на допълнителни документи по време на регистрация. След разглеждане на предоставените документи от страна на ПИБ, следва етап на подписване на договори и документи с КЕП, които водят до активиране на заявените по време на процеса продукти/услуги.

Какво ще ми е нужно, за да се регистрирам онлайн, ако отговарям на условията за допустимост?

Ще Ви бъдат необходими лична карта и устройство с камера.

Какви лица могат да стартират онлайн регистрацията за бизнес клиент?

Онлайн регистрацията може да бъде стартирана от законни представители и упълномощени от тях лица, които могат да бъдат идентифицирани посредством техния единен граждански номер (ЕГН).

В какъв срок трябва да бъде приключена от страна на заявител вече стартирана онлайн регистрация?

В рамките на 5 дни от стартирането на заявката следва да бъде попълнена необходимата в заявката информация и да бъдат подписани с Квалифициран Електронен Подпис (КЕП) от посочените законни представители, автоматично генерираните в края на процеса документи. След изтичане на този срок заявката се анулира автоматично.

Какви продукти/услуги ще са активни след приключване на онлайн регистрацията?

При успешно приключена онлайн регистрация за бизнес клиент на ПИБ АД, пълният пакет от продукти/услуги, до които законните представители подписали необходимите документи, биха имали достъп включва:

  • Разплащателна сметка в лева, евро или долари
  • Бизнес пакет
  • Дебитна карта
  • Пълен достъп до Онлайн банкиране (My Fibank)

Какви са начините за идентификация по време на онлайн регистрацията?

Идентификацията и подписването на заявки и документи се извършва чрез Квалифициран електронен подпис (КЕП). КЕП се издава от нашия партньор SIGNICAT S.L.U., като физическо лице или от името на юридическото лице, което се регистрира.

Към кого мога да се обърна в случай, че имам въпроси или нужда от допълнително съдействие по време на регистрацията?

При възникнала необходимост от съдействие по време на регистрацията Ви, можете да се свържете с нашия Контактен център.

Какви дружества могат да станат дигитално бизнес клиенти на ПИБ АД?

Юридически лица, отговарящи на следните условия биха могли да преминат през процеса за онлайн регистрация и да станат дигитално бизнес клиенти на ПИБ АД:

  • Компании, които са вписани в ТР;
  • Компании, които не са представители на чуждестранни дружества;
  • Компании, чиито представители имат действителни собственици и/или законни представители физически лица с ЕГН;
  • Компании, за които можем да бъде установен действителен собственик в ТР;
  • Компании, които не са собственост на офшорни компании;
  • Компании, които във времето на регистрацията не променят собственици и/или законни представители;
  • Компании, които не са в несъстоятелност, ликвидация или сходно състояние;
  • Компании, които имат настоящ адрес в България;
  • Законният представител и действителните собственици могат да бъдат само ФЛ, български граждани и да не са Види политически личности (PEP’s);

Правни форми, които се допускат:

  • ЕТ, ЕООД, ООД, регистрирани в България;