Предимства

Нареждате плащането само с няколко клика

Удобства

Насрещната страна получава средствата мигновено

Преводи

Не въвеждате IBAN - преводите се извършват по мобилния номер на получателя



Всеки превод към мобилен номер (blink P2P) може да Ви донесе всяка седмица награда от 50 лв.

Период на промоцията 01.07 - 15.12.2024 г. Вижте пълните правила тук. 


blink Р2Р преводите до 100 лв. са без такса до 31.12.2024 г.

Промоция

Свали мобилното приложение My Fibank от:                                 App Store          Google Play         AppGallery

Незабавни плащания по мобилен номер Р2Р blink

blink P2P от Fibank Ви предлага възможност да се разплащате светкавично с ваши близки и приятели само по мобилен номер, без да въвеждате IBAN и независимо от банката получател.

Услугата е достъпна за индивидуални клиенти на банката с активни права за банкиране през мобилното приложение My Fibank и след първоначална регистрация.

 

Предимствата на blink Р2Р :

  • Не въвеждате IBAN - преводите се извършват по мобилния номер на получателя
  • Нареждате плащането само с няколко клика
  • Насрещната страна получава средствата мигновено
  • blink Р2Р преводите до 100 лв. са без такса до 31.12.2024 г.

Основни характеристики:

  • Валута на преводите – лева;
  • Максимален лимит на трансакция - 29 337 лв. (15 000 евро);
  • Изпълнение и заверяване – до секунди.

 

blink Р2Р преводите се извършват бързо, като:

  1. Отворите мобилното приложение My Fibank
  2. От секция „Преводи“ избирате опция „Превод по мобилен номер (P2P)“
  3. Зарежда се сметката, от която да наредите превода
  4. От списъка с контактите си изберете получател на превода
  5. Въвеждате „Сума“ и „Основание“
  6. Потвърждавате превода

 

Ако желаете да плащате чрез Р2Р по мобилен номер, но нямате регистрация:

  1. Свалете мобилното приложение My Fibank с права за активно банкиране
  2. Регистрирайте се за услугата
  3. Плащайте мигновено

 

Допълнителна информация:

Сметката на наредителя и получателя трябва да бъде разплащателна сметка в левове.

Един клиент може да има само една регистрирана сметка и един мобилен номер за получаване на преводи.

 

Преводите по мобилен номер са възможни между клиенти на ДПУ (доставчици за платежни услуги), включени в услуга blink на Национална картова и платежна схема (НКПС), част от БОРИКА АД, които можете да научите тук.