Eлектронен ПИН код

Какво е Електронен ПИН код?

Електронен ПИН код (Е-ПИН) е нова дигитална услуга, която заменя досегашния традиционен метод за получаване на ПИН код на хартиен носител. Всички клиенти на Fibank с дебитни и кредитни карти вече ще получават своя ПИН код изцяло електронно.

Предоставянето на хартиен ПИН за всички картодържатели на Първа инвестиционна банка в България ще бъде преустановено.

Предимства на услугата:
  • Мигновено получаване на ПИН кода директно на мобилния телефон или чрез онлайн банкиране;
  • Удобно електронно съхранение, което елиминира грешки и злоупотреби;
  • Достъпност на услугата по всяко време.
Как се получава Електронният ПИН код?

Електронният ПИН за картата се предоставя ЛИЧНО на притежателя на банковата карта.

Независимо дали картата се получава в офис или чрез куриер, картодържателят може да получи своя ПИН код по един от следните начини:

За клиенти с регистрация в електронното банкиране My Fibank

Услугата е достъпна за физически и юридически лица с достъп до електронното банкиране My Fibank (уеб и мобилно приложение).

  • Всеки клиент, който е получил своята банкова карта, е необходимо да:
  1. Влезе в My Fibank и избере меню "Карти";
  2. Избере картата и натисне бутона "Още";
  3. Избере опцията "Покажи ПИН".

Банката осигурява достъп до първоначално генерирания ПИН код в профила на всеки картодържател в My Fibank до момента, в който той не го смени.

  • Визуализация на процес за получаване на е-ПИН чрез My Fibank app:

 

За клиентите без регистрация в My Fibank
  • Услугата е достъпна за физически и юридически лица, като е необходимо да:
  1. Изпратят SMS на номер 10800 с уникален идентификационен код;
    ! Идентификационният код е посочен в бланката, с която се получава картата, и се намира под самата пластика.
  2. След успешно въвеждане на кода, Банката изпраща обратно на картодържателя SMS с ПИН-а на мобилния номер, от който преди това е изпратен уникалният идентификационен код;
  3. Срокът за получаване на ПИН чрез SMS е 60 календарни дни от датата на получаване на картата.

При некоректно изпълнение на горе посочените действия, както и след изтичане на указания срок, ПИН кодът може по всяко време да бъде получен чрез електронното банкиране “My Fibank”.  

Допълнителна информация: 
  1. Получаването на ПИН със SMS е приложимо само за номера, обслужвани от български мобилни оператори;
  2. Услугата става временно недостъпна, ако са въведени 4 грешни кода последователно през последните 24 часа. Ограничението е на база телефонен номер;
  3. При заявка чрез SMS съобщението се изпраща на въведения телефонен номер, посочен от картодържателя, при условие, че този номер съвпада с номера, регистриран на името на картодържтеля в Банката;
  4. Услугата е напълно безплатна за всички клиенти на Банката.