Пазете личната си информация:
1. Не оставяйте портфейла или чантата си без надзор;
2. Проверявайте редовно и внимателно месечните си извлечения. При евентуално спиране на тяхното получаване се обадете в банката;
3. Следете своите плащания и чрез Моята Fibank или Виртуалния клон на Fibank;
4. Никога не давайте по телефона информация за номера на притежаваната от Вас карта;
5. Запомнете паролите си за идентификация от разстояние в банката, както и Вашите ПИН кодове. Не записвайте никъде номера на карта си или нейния ПИН код.
Когато пазарувате в интернет:
1. Бъдете сигурни в репутацията на интернет търговеца. Запознайте се с "политиката му за сигурност”;
2. Уверете се, че някъде не е изписано, дори и с дребни букви, че сте съгласни картата Ви да бъде дебитирана с допълнителни такси за абонамент и др.;
3. Запознайте се с условията на продажба като срок на доставка, гаранционни условия, отказ от покупка;
4. Пазете своите лични данни. Никога не предоставяйте информация за себе си, която не сте сигурни, че трябва да дадете;
5. Пазете кореспонденцията си. Съхранявайте цялата информация, свързана с покупката и плащането;
6. Никога и при никакви обстоятелства не въвеждайте Вашия ПИН.
Когато пазарувате в търговски обекти:
1. Не изпускайте картата от поглед, докато се осъществява трансакцията. Веднага след приключване на плащането приберете картата си обратно;
2. Убедете се, че никой не Ви наблюдава, докато въвеждате своя ПИН;
3. Уверете се, че сумата върху бележката, която подписвате, е вярна. Никога не подписвайте празна бележка при покупка от търговски обект. Зачеркнете всички празни полета за суми, които са над полето за обща сума;
4. Винаги пазете бележките от покупките, които сте направили – могат да Ви послужат по-късно.
Пред банкомата:
1. Уверете се, че в близост до Вас не стои никой, и закрийте с ръка клавиатурата, докато въвеждате своя ПИН;
2. Проверете процепа, в който ще поставите картата - огледайте се за допълнително устройство, закрепено за него;
3. Никога не разкривайте своя ПИН пред други лица, дори ако се представят за служители на банката;
4. Сменете своя ПИН, ако имате съмнения, че е разкрит;
5. Ако картата Ви бъде задържана от банкомат, незабавно се обадете в банката издател, за да я блокирате;
6. Ако по някакъв начин се почувствате застрашени, натиснете бутона за ОТКАЗ и прекратете трансакцията.
Денонощните телефони на Fibank са на Ваше разположение:
- (02) 817 1143
- (02) 817 1144
- 0800 12 012
Дирекция "Картови разплащания”