Функционалности

Интерактивен гласов асистент

Меню 1

Справки относно статуса на заявени кредитни продукти за физически лица

За потребителски кредит - 1Интерактивно меню:
  • Предоставя гласова справка за статуса на искане за потребителски кредит, подадено до 30 календарни дни от датата на обаждането.
  • Можете да проверите до 3 бр. заявки, подадени в рамките на един и същ ден.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да въведете своето ЕГН;
  2. да въведете датата, месеца и годината, на която е подадена заявката, във формат 2 цифри за дата, 2 цифри за месец и 4 цифри за година, без символи и интервали.
За жилищен или ипотечен кредит - 2Интерактивно меню:
  • Предоставя гласова справка за статуса на искане за жилищен или ипотечен кредит, подадено до 30 календарни дни от датата на обаждането.
  • Можете да проверите до 3 бр. заявки, подадени в рамкине на един и същ ден.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да въведете своето ЕГН;
  2. да въведете датата, месеца и годината, на която е подадена заявката, във формат 2 цифри за дата, 2 цифри за месец и 4 цифри за година, без символи и интервали.
За кредитна карта - 3

Интерактивно меню:

  • Предоставя гласова справка за статуса на искане за кредитна карта, подадено до 60 календарни дни от датата на обаждането.
  • Можете да проверите до 3 бр. заявки, подадени в рамкине на един и същ ден.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да въведете своето ЕГН;
  2. да въведете датата, месеца и годината, на която е подадена заявката, във формат 2 цифри за дата, 2 цифри за месец и 4 цифри за година, без символи и интервали.
За овърдрафт - 4

Интерактивно меню:

  • Предоставя гласова справка за статуса на искане за овъррафт, подадено до 30 календарни дни от датата на обаждането.
  • Можете да проверите до 3 бр. заявки, подадени в рамкине на един и същ ден.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да въведете своето ЕГН;
  2. да въведете датата, месеца и годината, на която е подадена заявката, във формат 2 цифри за дата, 2 цифри за месец и 4 цифри за година, без символи и интервали.
Меню 2

Съдействие относно банкови карти

За карти на Първа инвестиционна банка, моля, натиснете 1


За локация на карта - 0

Интерактивно меню:

Предоставя гласова справка за:

  • локацията на карта - офис, град и адрес на местонахождение
  • статус - налична в офис или пътува към офис.

За да получите тази справка, е необходимо:

  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас;
  2. да въведете своето ЕГН.
За справки, относно последни 5 операции с карта от Fibank - 1

Интерактивно меню:

  • Предоставя гласова справка за последни 5 операции с картата - успешни трансакции при теглене и внасяне на банкомат и плащане на ПОС терминал в търговски обекти и интернет, както и връщане на суми от направени трансакции или друг вид приход по номер на карта.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас;
  2. да въведете своето ЕГН;
  3. да въведете последните 4 цифри от номера на картата, за която правите справка.
За промяна на лимити за плащане на ПОС терминали и теглене от банкомати - 2

Информативно меню:

Предоставя информация за начините, по които сами да управлявате нивата на лимити за плащане и теглене на своите дебитни и кредитни карти.

За информация относно 3D сигурност на карти - 3

Информативно меню:

Предоставя информация за услугата 3D сигурност на карти, с метод на потвърждение на онлайн плащания при търговци, участващи в програми за допълнителна сигурност, чрез използване на статична и динамична 3D пароли.

За дигитализиране на банкови карти - 4

Информативно меню:

Предоставя информация за начините, по които сами можете да дигитализирате своите дебитни и кредитни карти за безконтактни плащания в Google Pay или Apple Pay, чрез мобилното приложение "Моята Фибанк".

За блокиране на открадната или изгубена карта и неоторизирани трансакции - 5

Информативно меню:

Предоставя информация за начините, по които сами бързо и лесно сами можете да блокирате своите банкови карти, чрез мобилното приложение "Моята Фибанк" или уеб версията на услугата.

За възникнали затруднения при използване на банкови карти - 6

Интерактивно меню:

При избор на менюто ще бъдете пренасочен към специалист Картов център

За въпроси, свързани с предоставяне и поддръжка на ПОС терминални устройства - 7

Информативно меню:

Предоставя информация за начините, по които можете да подадете своето запитване за ПОС терминал.

Меню 3

За справки по банкови сметки, информация за преводи и валутни курсове

За наличност по сметка - 1

Интерактивно меню:

  • Предоставя се гласова справка за нетна разполагаема наличност по сметка - най-актуална наличност, с която разполагате по сметката си към момента на свързване с IVR-a.
  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
  2. да въведете своето ЕГН
  3. да въведе последните 4 цифри от IBAN номера на сметката. Ако тези цифри са букви, следва да веведете последни 4 цифри от банкова карта към тази сметка. В случай че нямате карта, следва да въведете първи 2 цифри от IBAN номера на сметката.
За последни 5 движения по сметка - 2

Интерактивно меню:

  • Предоставя се гласова справка за последни 5 движения по сметка - осчетоводени дебитни и кредитни движения по сметката
  • За да получите тази справка, е необходимо:


  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
  2. да въведете своето ЕГН
  3. да въведе последните 4 цифри от IBAN номера на сметката. Ако тези цифри са букви, следва да веведете последни 4 цифри от банкова карта към тази сметка. В случай че нямате карта, следва да въведете първи 2 цифри от IBAN номера на сметката.
За информация относно входящи преводи - 3

Информативно меню:
Предоставя информация за обработка на преводите от страна на банката.

За валутни курсове - 4Информативно меню:
Предоставя информация за начините за информиране за официалните валутни курсове "купува" и "продава" на Fibank.
Меню 4

За регистрация и ползване на електронно банкиране и мобилното приложение "Моята Fibank"

За информация относно функционалности и регистрация - 1Информативно меню:
Предоставя информация за електронно банкиране и мобилното приложение "Моята Fibank"
При затруднения и нужда от техническо съдействие - 2Интерактивно меню:
При избор на менюто ще бъдете пренасочен към специалист Дигитално банкиране.
Меню 5

За заявка на банкови продукти за физически лица

За потребителски кредит - 1Информативно меню:
Предоставя информация и насоки за дистанционните начини за кандидатстване за потребителски кредит.
За жилищен или ипотечен кредит - 2Информативно меню:
Предоставя информация и насоки за дистанционните начини за кандидатстване за жилищен или ипотечен кредит.
За нов овърдрафт или предоговаряне на лимит - 3

Информативно меню:
Предоставя информация и насоки за дистанционните начини за кандидатстване за нов овърдрафт или предоговаряне на лимит.

За нова кредитна карта или предогодаряне на лимит - 4 Информативно меню:
Предоставя информация и насоки за дистанционните начини за кандидатстване за нова кредитна карта или предоговаряне на лимит.
За дебитна карта към нова или съществуваща сметка - 5Информативно меню:
Предоставя информация и насоки за дистанционно издаване на дебитна карта към нова или съществуваща разплащателна сметка, чрез мобилното приложение "Моята Фибанк" или уеб версията на услугата
Меню 6

За справки по съществуващи кредитни продукти за физически лица

За потребителски кредит - 1Интерактивно меню:
  • Предоставя гласова справка за действащ потребителски кредит за:

- наличие или липса на просрочие по кредита;
- при просрочие - дължима сума към момента на обаждането
- дата, сума и валута на предстояща вноска, съгласно плана за погасяване;
- оставаща сума от главницата на кредита, която включва и дължимата към момента просрочена главница, и главница по предстоящата месечна погасителна вноска.


  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
  2. да въведете своето ЕГН
  3. да въведете последните 4 цифри от номера на договора за кредит
За жилищен или ипотечен кредит - 2Интерактивно меню:
  • Предоставя гласова справка за действащ жилищен или ипотечен кредит за:

- наличие или липса на просрочие по кредита;
- при просрочие - дължима сума към момента на обаждането
- дата, сума и валута на предстояща вноска, съгласно плана за погасяване;
- оставаща сума от главницата на кредита, която включва и дължимата към момента просрочена главница, и главница по предстоящата месечна погасителна вноска.

  • За да получите тази справка, е необходимо:
  1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
  2. да въведете своето ЕГН
  3. да въведете последните 4 цифри от номера на договора за кредит
Меню 7

За клонове и банкомати

7Информативно меню:
Предоставя информация и насоки, как да се информирате за актуална локация и работно време на нашите клонове и банкомати.
Меню 8

Главното меню

8За връщане към главното меню
Меню 9

За връзка с оператор

9Интерактивно меню:
Автоматично разпределяне на обаждането към Картов център, Моята Фибанк или Контакт център на база Вашия клиентски профил и история на обажданията.