Разсрочване на плащания
- с кредитни карти от Fibank
Предимства
Оптимално управление на разходите
Подходящо за
Физически лица – притежатели на кредитни карти от Fibank
Удобства
Планиране на разходите с фиксирани месечни вноски, персонализиран погасителен план
Представяме Ви новата функционалност по кредитни карти, издадени от Fibank: „Разсрочване на плащания с кредитни карти“.
Предимства:
- Възможност за разсрочване на равни месечни вноски на плащания, направени с кредитна карта от Fibank;
- Иновативна и лесно достъпна опция, управлявана от клиента изцяло дигитално през MyFibank;
- Гъвкаво решение за плащания, извършени в търговски обекти и интернет, без необходимост от заявяване на допълнителен кредитен продукт;
- Оптимално управление на разходите чрез разсрочване на направените плащания;
- Клиентът сам избира периода на разсрочване.
Параметри на разсрочването
|
---|
Условия
Услугата е достъпна за физически лица през електронно банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank;
Плащането следва да е направено с кредитна карта, издадена от Fibank;
Плащането следва да е на минимална стойност от 100 лв.;
Плащането следва да е в рамките на разполагаемия кредитен лимит;
Клиентът следва да заяви желание за разсрочване;
Разсрочването може да бъде заявено в рамките на отчетния период , в който е направено плащането (от 20-то число на месеца до 19-то число на следващия месец);
При трансакции, извършени на сайтове за залагания и хазарт, захранване на микросметки и прехвърляне на средства, които не се обработват като плащане за покупка на стока или услуга, не се прилага схема за разсрочване.
Какво представлява услугата „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
- Услугата представлява възможност за оптимално управление на разходите чрез иновативна и лесно достъпна опция в MyFibank. Клиентът сам избира периода на разсрочване, като по този начин може да планира и оптимизира бюджета си.
Кой може да се възползва от услугата „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
- Физически лица – притежатели на кредитна карта, издадена от Услугата се заявява и управлява чрез платформата за електронно банкиране – My Fibank.
Как да заявя „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
- Ако заявявате услугата през мобилното приложение My Fibank:
След вход в системата за онлайн банкиране -> „Продукти и услуги“ -> „Разсрочване по кредитна карта“, клиентът избира плащането, което желае да разсрочи и срока за погасяване. Опцията за разсрочване е достъпна само от титуляря на сметката и не може да бъде използвана от картодържател, ако това е друго физическо лице, различно от титуляря на сметката.
След потвърждаване на избора, клиентът може да прегледа заявеното разсрочване в меню „Наредени документи“
В таб „Активни“ потребителят има възможност да прегледа активните разсрочени плащания. Визуализира се списък и при избор на конкретна трансакция се отваря екран „Детайли на разсрочване“.
- Ако заявявате услугата през електронното банкиране Моята Fibank (web/desktop):
След вход в системата -> Карти -> Разсрочване, клиентът избира плащането, което желае да разсрочи и срока за погасяване. Опцията за разсрочване е достъпна само от титуляря на сметката и не може да бъде използвана от картодържател, ако това е друго физическо лице, различно от титуляря на сметката.
Избира срока и натиска бутон „Изчисли“. Появява се погасителен план, който клиентът прилага и потвърждава заявката.
След потвърждаване, клиентът може да прегледа заявеното разсрочване в меню „Наредени документи“.
В таб „Разсрочване“ под новите плащания, потребителят има възможност да прегледа активните разсрочвания. Показва се списък и при избор на конкретна трансакция се отваря екран „Детайли на трансакцията“.