Подходящо за

Физически лица – притежатели на кредитни карти от Fibank

Предимства

Оптимално управление на разходите

Удобства

Планиране на разходите с фиксирани месечни вноски, персонализиран погасителен план

Нашето предложение

Представяме Ви новата функционалност по кредитни карти, издадени от Fibank: „Разсрочване на плащания с кредитни карти“.

Предимства:

  • Възможност за разсрочване на равни месечни вноски на плащания, направени с кредитна карта от Fibank;
  • Иновативна и лесно достъпна опция, управлявана от клиента изцяло дигитално през MyFibank;
  • Гъвкаво решение за плащания, извършени в търговски обекти и интернет, без необходимост от заявяване на допълнителен кредитен продукт;
  • Оптимално управление на разходите чрез разсрочване на направените плащания;
  • Клиентът сам избира периода на разсрочване.

Параметри на разсрочването

Стойност на плащанетоот 100 лв. до размера на кредитния лимит;
Периодот 2 до 36 месеца, в зависимост от стойността;
За плащания на стойност
  • от 100 лв. до 500 лв. – 2, 3, 6, 9, 12 месеца;
  • над 500 лв. – 2, 3, 6, 9, 12, 24, 36 месеца;
Комисиона за разсрочване

1%/месечно от размера на покупката;

*При разсрочване на плащания на равни месечни вноски, Банката не начислява стандартната за кредитна карта лихва върху стойността на трансакцията, а само комисиона, определена за периода на разсрочване, която се събира на равни вноски заедно с частта от главницата;

Пример за разсрочване

Покупка на стойност 300 лв., разсрочена за 6 месеца:

 

300 лв. (стойност на плащане)

6 месеца (период на разсрочване)

Стойност на комисионата на месец –  3 лв. (300*1%)

Месечна вноска: 53 лв. (300/6 + 3)

Общо: 318 лв

Условия

Условия

  • Услугата е достъпна за физически лица през електронно банкиране Моята Fibank и мобилното приложение My Fibank;

  • Плащането следва да е направено с кредитна карта, издадена от Fibank;

  • Плащането следва да е на минимална стойност от 100 лв.;

  • Плащането следва да е в рамките на разполагаемия кредитен лимит;

  • Клиентът следва да заяви желание за разсрочване;

  • Разсрочването може да бъде заявено в рамките на отчетния период , в който е направено плащането (от 20-то число на месеца до 19-то число на следващия месец);

  • При трансакции, извършени на сайтове за залагания и хазарт, захранване на микросметки и прехвърляне на средства, които не се обработват като плащане за покупка на стока или услуга, не се прилага схема за разсрочване.

Документи Често задавани въпроси
  1. Какво представлява услугата „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
  • Услугата представлява възможност за оптимално управление на разходите чрез иновативна и лесно достъпна опция в MyFibank. Клиентът сам избира периода на разсрочване, като по този начин може да планира и оптимизира бюджета си.
  1. Кой може да се възползва от услугата „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
  • Физически лица – притежатели на кредитна карта, издадена от Услугата се заявява и управлява чрез платформата за електронно банкиране – My Fibank.
  1. Как да заявя „Разсрочване на плащания с кредитни карти от Fibank“?
  • Ако заявявате услугата през мобилното приложение My Fibank:

След вход в системата за онлайн банкиране -> „Продукти и услуги“ -> „Разсрочване по кредитна карта“, клиентът избира плащането, което желае да разсрочи и срока за погасяване. Опцията за разсрочване е достъпна само от титуляря на сметката и не може да бъде използвана от картодържател, ако това е друго физическо лице, различно от титуляря на сметката.

След потвърждаване на избора, клиентът може да прегледа заявеното разсрочване в меню „Наредени документи“

В таб „Активни“ потребителят има възможност да прегледа активните разсрочени плащания. Визуализира се списък и при избор на конкретна трансакция се отваря екран „Детайли на разсрочване“.

  • Ако заявявате услугата през електронното банкиране Моята Fibank (web/desktop):


    След вход в системата -> Карти -> Разсрочване, клиентът избира плащането, което желае да разсрочи и срока за погасяване. Опцията за разсрочване е достъпна само от титуляря на сметката и не може да бъде използвана от картодържател, ако това е друго физическо лице, различно от титуляря на сметката.

    Избира срока и натиска бутон „Изчисли“. Появява се погасителен план, който клиентът прилага и потвърждава заявката.

    След потвърждаване, клиентът може да прегледа заявеното разсрочване в меню „Наредени документи“.

    В таб „Разсрочване“ под новите плащания, потребителят има възможност да прегледа активните разсрочвания. Показва се списък и при избор на конкретна трансакция се отваря екран „Детайли на трансакцията“.