Първа инвестиционна банка АД (Fibank, Банката), в услуга на клиентите си и с тяхна помощ, се стреми да поддържа и развива банково обслужване при високи професионални стандарти, съобразено с индивидуалните нужди и с грижа към всеки отделен клиент.
Качеството на предлаганите от нас услуги е наш основен приоритет и в случай че поради някаква причина останете неудовлетворени, не се колебайте да ни сигнализирате. За да Ви бъдем полезни в такива случаи, е необходимо да подадете писмена жалба до Банката, като спазвате описаното по-долу:
КОЙ МОЖЕ ДА ПОДАВА ЖАЛБА?
Ние ще отговорим на всички наши клиенти. Съветваме Ви, обаче, по възможност първо да се обърнете към нашите служители от офиса, който Ви обслужва. Възможно е въпросът да е от оперативен характер и да бъде решен на място.
Жалби от клиенти - ползватели на застрахователни услуги, за които Банката посредничи в качеството на застрахователен агент (застраховки на Фи Хелт Застраховане АД), се приемат и препращат на застрахователя за разглеждане, за което Fibank уведомява клиента. Разглеждането на жалби, представляващи изявления за неудовлетворение, насочени към застрахователя, следва да се разграничава от разглеждането на застрахователни претенции за изплащане на обезщетение, както и от други искания за изпълнение на договора за информация или разяснения, които следва да се адресират директно до застрахователя, съгласно документите за застраховка.
Жалби от лица, които не са клиенти на Първа инвестиционна банка АД, се разглеждат когато са получени от обслужващата ги банка. Например: оправомощен ползвател на банкова карта, издадена от друг доставчик на платежни услуги, който има оплакване за операция на АТМ на Fibank, следва да отправи жалбата си чрез обслужващата го банка – издател на картата.
Клиентите, извършващи операции чрез други доставчици на платежни услуги, по които Fibank се явява агент (например Western Union), следва да се обърнат към тях, като се прилагат процедурите за жалби/рекламации на съответния доставчик.
КЪДЕ МОЖЕТЕ ДА Я ПОДАДЕТЕ?
- Във всеки офис на Fibank;
- По електронната поща на адрес: complaints@offices.fibank.bg.
След получаването й във Fibank – незабавно, а ако е изпратена в неработно за Банката време – на следващия работен ден, жалбата ще бъде насоченa за разглеждане.
КАКВО ТРЯБВА ДА СЪДЪРЖА?
Жалбата Ви трябва да съдържа:
- Вашите имена и ЕГН/ЛНЧ. Ако сте представител на фирма, трябва да посочите и наименованието и ЕИК на фирмата;
- Вашия постоянен адрес/адрес за кореспонденция, телефон, ел. поща;
- Описание на причината за жалбата.
ВАЖНО: Първа инвестиционна банка АД не разглежда анонимни жалби.
За да бъдем максимално полезни, жалбата Ви трябва да бъде ясно формулирана и написанa на български или английски език. Към нея е необходимо да приложите всички налични документи, подкрепящи искането Ви.