Често задавани въпроси за интерактивния гласов асистент

  • Трябва ли да се регистрирам предварително, за да правя справки чрез Интерактивния гласов асистент?

    Не. Услугата се предлага без регистрация. Чрез нея можете да правите справки 24/7, независимо от работното време на банката.

  • Как се таксува обаждането към Интерактивния гласов асистент и Контакт центъра на банката?
    • Обажданията към *2265 (*bank) - кратък номер за достъп от стационарни и мобилни телефони – разговорът се таксува като обаждане към мобилен номер спрямо Вашия тарифен план към обслужващия Ви оператор. 
    • Номер 0800 11 011 е достъпен и безплатен само за абонати на фиксирани услуги на VIVACOM. 
    • Разговорите с администраторите на услугата електронно банкиране и мобилното приложение „Моята Фибанк“ се таксуват, според определените от Вашия оператор цени за обаждане към номера тип 0700 на VIVACOM.
  • Ще ме таксувате ли, ако заявя обратно обаждане от агент на Контакт център?

    Не. Опцията за Обратното обаждане е безплатна за клиентите, които я заявяват. Тя е допълнително улеснение за нашите клиенти, с цел да се избегне изчакването на линия, в случай че всички оператори са заети. При избор на тази опция, първият свободен оператор ще върне обаждане към Вас и ще отговори на Вашите въпроси. 

  • По какъв начин да въвеждам датата в интерактивното IVR меню?

    Въвеждането на дата в интерактивното IVR меню е във формат две цифри за дата, две цифри за месец и четири цифри за година, без интервали. Например, ако желаете да въведете датата 9 октомври 2024 г., трябва да изберете от клавиатурата на Вашия телефон 09102024.

  • Какво е необходимо, за да направя справка?

    В зависимост от търсената от Вас информация системата изисква въвеждането на специфични данни:

    • За справки относно статуса на заявени кредитни продукти за физически лица:
    1. да въведете своето ЕГН
    2. да въведете датата, месеца и годината, на която е подадена заявката, във формат 2 цифри за дата, 2 цифри за месец и 4 цифри за година, без символи и интервали
    • За справки относно статус и местонахождение на банкова карта:
    1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
    2. да въведете своето ЕГН
    • за справки относно последни 5 операции с карта от Fibank:
    1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
    2. да въведете своето ЕГН
    3. да въведете последните 4 цифри от номера на картата, за която правите справка
    • за справки относно наличност по сметка и последни 5 движения по сметка:
    1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
    2. да въведете своето ЕГН
    3. да въведе последните 4 цифри от IBAN номера на сметката. Ако тези цифри са букви, следва да въведете последни 4 цифри от банкова карта към тази сметка. В случай че нямате карта, следва да въведете първи 2 цифри от IBAN номера на сметката.
    • за справки по съществуващи кредитни продукти за физически лица:
    1. да се обадите от телефонен номер, който сте предоставили в банката, за контакт с Вас
    2. да въведете своето ЕГН
    3. да въведете последните 4 цифри от номера на договора за кредит